Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:49:13 GMT

مجری معروف به دلیل رسوایی اخلاقی تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۵۸۵۹

مجری معروف به دلیل رسوایی اخلاقی تعلیق شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «کریس کومو» شناخته شده‌ترین مجری شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با عنوان تحقیقات در زمینه رسوایی اخلاقی برادرش «اندرو کومو» فرماندار مستعفی نیویورک و کمک به او از کار تعلیق شد. 

سی‌ان‌ان گفت که  کریس کومو را پس از افشای اطلاعات جدید درباره نحوه کمک او به برادرش، فرماندار سابق نیویورک، اندرو کومو، در بحبوحه رسوایی اتهامات آزار جنسی «به‌طور نامحدود، در انتظار ارزیابی‌های بیشتر» به حالت تعلیق درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌ان‌ان عصر سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت: دفتر دادستان کل نیویورک روز دوشنبه مدارک و اسنادی را منتشر کرد که ابعاد جدیدی از دخالت کریس کومو در دفاع از برادرش نمایان می‌سازد. اسنادی که قبل از انتشار عمومی از آنها مطلع نبودیم، سؤالات جدی ایجاد می‌کند. زمانی که کریس اعتراف کرد که به کارکنان برادرش مشاوره داده است، قوانین ما را زیر پا گذاشت و ما علناً آن را تصدیق کردیم. اما ما همچنین از موقعیت منحصربه‌فردی که او در آن قرار داشت و نیاز او به قرار دادن خانواده در اولویت و شغل را درک کردیم. با این حال، این اسناد به سطح بیشتری از مشارکت در تلاش‌های برادرش نسبت به آنچه قبلاً می‌دانستیم اشاره دارد. در نتیجه، ما کریس را برای مدت نامحدودی تعلیق کرده‌ایم و در انتظار ارزیابی بیشتر هستیم.»

در اواخر ماه جولای «اندرو کومو» فرماندار نیویورک به آزار جنسی چند زن متهم شد. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بلافاصله در واکنش به اتهام رسوایی جنسی فرماندار ایالت نیویورک گفت او باید استعفا بدهد. نتایج تحقیقات لتیتیا جیمز دادستان کل ایالت نیویورک نشان داد که کومو ۶۳ ساله، ۱۱ زن را مورد آزار قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیویورک سی ان ان مجری تعلیق فرماندار نیویورک اندرو کومو رسوایی اخلاقی آزار جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس

طرفداران اینتر با رونمایی از یک بنر غول پیکر با شماره ۱۴ که نماد اسکودتوی 2006 آنها پس از کالچوپولی است، یوونتوس را به سخره گرفتند.

طرفداری | هواداران اینتر در جشن قهرمانی بیستمین اسکودتوی خود در یک بازی خانگی سری آ مقابل تورینو، به رقیب دیرینه خود یوونتوس کنایه زدند. هواداران افراطی در ورزشگاه سن سیرو یک اسکودتوی بزرگ با شماره ۱۴ به نمایش گذاشتند. این اشاره مستقیمی به قهرمانی سری آ در سال ۲۰۰۶ پس از رسوایی کالچوپولی بود.

یوونتوس در آن فصل اول شد، اما به دنبال رسوایی داوری، به سری B سقوط کرد. میلان در آن فصل دوم شده بود، اما به دلیل دخالت در این رسوایی امتیاز از دست داد و در نهایت اینتر که در رده سوم قرار داشت، قهرمان سری آ شد. هواداران افراطی میلان در دربی دلا مادونینا هفته گذشته اینتر را به باد تمسخر گرفتند و گفتند که آنها تنها ۱۹ قهرمانی در زمین کسب کرده اند. 

هواداران اینتر امروز هم با رونمایی از یک اسکودتوی غول پیکر با شماره ۱۴ و یک اسکودتوی کوچک در پایین آن که علامت مثبت ۶ و دو ستاره (که نشان دهنده بیستمین قهرمانی داخلی است) را به آن اضافه کرده بودند، پاسخ خود را دادند.

بنر هواداران اینتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • عکس| تیپ مژده لواسانی در کنسرت روزبه بمانی
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو