Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس شهرستان آبادان از دستگیری چهار نفر از عاملان نزاع مسلحانه در منطقه اروندکنار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ حسین زلقی امروز چهارشنبه(10 آذر ماه 1400) ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال یک فقره درگیری در شهر اروندکنار، شب گذشته سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت با سلاح جنگی کلاش به سمت یک‌دستگاه خودروی پراید تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: متاسفانه در این تیراندازی سه نفر فوت و دو نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس شهرستان آبادان در پایان افزود: از همان لحظه های اولیه سه تیم عملیاتی ویژه پلیس تشکیل و با کار اطلاعاتی چهار نفر از عاملان نزاع مسلحانه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی چند عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاهایشان دستگیر کردند./انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افراد مسلح نزاع دستگیری پلیس آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

سروان نعیم مفلحی افزود: دربرخورد این خودروی سواری دو نفرکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

دیگر خبرها

  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • یک کشته و ۳ زخمی بر اثر نزاع مسلحانه در زاهدان (فیلم)