Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز به منظور بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با شبکه فروش بیمه و همچنین تبیین سیاست‌های نظارتی بیمه مرکزی در این حوزه، نشست هم اندیشی با حضور دکتر آقاجری و مدیران شبکه فروش شرکت‌های بیمه در بیمه مرکزی برگزار شد. در این نشست دکتر محمد جواد آقاجری مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای به بیان چالش‌ها و آسیب‌های فرا روی شبکه فروش بیمه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه بر اتخاذ تدوین و اجرای سیاست‌های مشخص با اعمال شاخص‌ها و معیار‌های مناسب در فرایند جذب و پذیرش نماینده بیمه و همچنین تدوین و اعمال الگوریتم نظارت مستمر و جامع بر نحوه عملکرد و عملیات بیمه گری شبکه فروش تابعه و توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی و نرم افزار‌های عملیات بیمه گری و ارائه خدمات بیمه‌ای بصورت برخط تاکید کرد.

همچنین در این نشست، لزوم یکپارچه نمودن تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه در قالب یک اتحادیه سراسری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر انجام جلسات هماهنگی و ایجاد ارتباطات مناسب فیمابین نهاد ناظر و شرکت‌های بیمه با تشکل‌های صنفی به عنوان بازوی اجرایی و فکری شرکت‌های بیمه تاکید شد.

در پایان، تعدادی از مدیران شبکه فروش بیمه با بیان مسائل و مشکلات مطروحه، راهکار‌ها و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فروش بیمه بیمه خدمات بیمه ای نماینده بیمه شرکت های بیمه شرکت های بیمه شبکه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری این نشست  گفت :‌ بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالانه و سراسری ۷۰۰ نفر ازاعضای هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهدادامه دارد.

 علی اکبر مداحی افزود :‌در این نشست  ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام  به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ می‌پردازند.

 اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقای هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه.از موضوعات کارگروه‌ها ی این نشست است.

در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟