Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: کافی است نگاهی به تصمیمات مدیریتی چند سال اخیر پرسپولیس داشته باشید. رفتارهای پر از اشتباهی داشته‌اند که همه چیز را تحت تأثیر خود قرار داد و روی روند فنی و امتیاز گیری آنها نیز تأثیر گذاشته بود.

مربی پیشین دروازه‌بان های تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وزیر ورزش عنوان کرده بود مسائل مدیریتی ربطی به نتیجه‌گیری فنی ندارد، یادآور شد: بدون شک این بی تدبیری‌ها روی مسائل فنی در باشگاه داری به روش فعلی فوتبال ایران تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی یک تیم نمی‌داند چه کسی بالای سرش است قطعا از این لحاظ هم به مشکل می‌خورد. به همین خاطر است وقتی مدیریت فوتبال ایران ضعیف می‌شود سرمربی و بازیکنان دچار استرس می‌شوند.

سیدی ادامه داد: همین موضوع کار را برای یحیی گل محمدی هم سخت کرد اما او نشان داد مدیریت خوبی در رختکن دارد و می‌تواند تمرکز را در تیمش ایجاد کند.

او درباره عملکرد حامد لک پس از دو هفته نیمکت نشینی گفت: حامد لک بالاخره ذهنش را آماده بازی کرد. شوکی که این تیم با رادوشوویچ به حامد لک داد بسیار مثبت بود.

دستیار پیشین گابریل کالدرون در ایران درباره نحوه برخورد پرسپولیس با مربی خود افزود: گابریل کالدرون وقتی در ایران بود به تمام مسائل داخلی احترام می‌گذاشت ولی نگاه حرفه ای به فوتبال داشت. او نمی‌توانست ببیند مدیران ورزشی در کارهایش دخالت می کنند. او را اخراج کردند و با بی توجهی محض باعث دل زدگی چنین مربی موفقی شدند.

او با اشاره به برخورد مشابه با سایر مربیان و بازیکنان پیشین تیم تاکید کرد: تمام ما توافق کردیم تا روزی که کار کردیم پول ما را بدهند. آقایان برای فرشاد احمدزاده و شایان مصلح هم که در قهرمانی‌ها نقش داشتند احترامی نگذاشتند. کسانی در همان باشگاه هستند که می‌گویند بروید شکایت کنید تا به شما پول بدهم. بارها گفتیم نمی‌خواهیم مقابل هوادار قرار بگیریم اما آنها می‌گفتند بروید شکایت کنید.

سیدی در پایان از دربی ۹۷ پایتخت پیش بینی کرد و گفت: فکر می‌کنم بازی فنی خیلی خوبی را شاهد باشیم. واقعا امیدوارم هواداران هم بیایند تا جامعه هم از تماشای این بازی لذت ببرد. شک نکنید یکی از بهترین دربی‌ها رقم می‌خورد.

کد خبر 5364406 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس محسن سیدی لیگ برتر فوتبال ایران دربی گابریل کالدرون حامد لک تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتسال ایران تکواندو باشگاه پرسپولیس تیم ملی بسکتبال مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران لیگ کشتی کاراته فوتسال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان