Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه مشترک با هئیت مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری مشکلات متعددی را متحمل و خسارات سنگینی به این بخش وارد شد که تلاش می‌کنیم تا در ایام پساکرونا با رونق این صنعت زمینه برای جبران این خسارت‌ها را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با اقدامات زیرساختی که در بخش گردشگری استان در فرصت کرونا انجام شده و نیز فعالیت‌ها در حوزه معرفی جاذبه‌های استان در فضای مجازی در آینده رونق گردشگری را شاهد بوده و با سونامی گردشگری در استان روبه‌رو خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به رویداد «اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت کشور‌های عضو اکو» گفت: برگزاری این رویداد یک نقطه عطف مهمی برای استان اردبیل به شمار می‌رود که باید برنامه‌ریزی دقیقی برای استقبال از این رویداد داشته و بیشترین بهره‌برداری را از این رویداد داشته باشیم.

فلاحی با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری اردبیل عنوان کرد: در راستای کمک به توسعه زیرساخت‌های استان در بخش گردشگری آماده اعطای وام کم‌بهره به هتل‌ها هستیم چرا که توسعه مراکز اقامتی زمینه برای جلب گردشگران و لب رضایت آن‌ها را فراهم می‌آورد.

او با اشاره به برخی مشکلات در حوزه گردشگری ادامه داد: برای حل مشکلات گردشگری استان تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت بزرگان استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانکی احداث هتل میراث فرهنگی صنعت گردشگری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا فلاحتی در مراسم بهره برداری از کارگاه خیاطی در اردکان با بیان اینکه برای تحقق شعار سال یکی از راه‌های مشارکت مردم توسعه مشاغل خانگی است، افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان به طرح‌های مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه استان در سال گذشته ۱۲۵ میلیارد تومان بود، گفت: از بین هزار و ۶۰۹ طرحی که به بانک برای اخذ تسهیلات معرفی شده اند تاکنون هزار و ۲۵۶ طرح توانسته اند تسهیلات دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین با تاکید بر اینکه توسعه مشاغل خانگی پشتیبان در سطح استان در دستور کار جدی ما قرار دارد، تصریح کرد: در سال گذشته ۵۷ طرح مشاغل خانگی پشتیبان برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

فلاحتی توسعه مشاغل خانگی در استان را یکی از راه‌های کاهش نرخ بیکاری بانوان عنوان کرد و ادامه داد: راه اندازی بازارچه‌های مشاغل خانگی و همچنین آموزش‌های مختلف برای عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی از اقداماتی است که این اداره کل در حمایت از صاحب این نوع کسب و کار‌ها دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر از حمایتهای بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • توسعه باغداری و گردشگری در شهرستان گرمی دنبال می‌شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه