Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی  فرماندار دشت آزادگان در سی و ششمین رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه با اشاره به توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی گفت: این بسته‌های معیشتی به مناسبت هشتم آذر سالروز فتح بستان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند بخش بستان دشت‌آزادگان توزیع شد.

او با بیان اینکه ین بسته‌ها با توجه به مصوبه استانی ستاد ۲۶ آبان (سالروز آزادسازی سوسنگرد مرکز دشت‌آزادگان) تهیه شده است، افزود: یک هزار کیسه آرد نیز بین اهالی کم درآمد بخش بستان با همت بسیجیان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین جمعی از مسوولان محلی و سپاه و بسیج، از جمله، جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، فرمانده سپاه ناحیه دشت‌آزادگان و بخشدار بستان نیز حضور داشتند.

بخش مرزی بستان از توابع شهرستان دشت‌آزادگان در غرب خوزستان واقع است و هشتم آذر ۱۳۶۰ شهر بستان و برخی مناطق مهم پیرامون این شهر در عملیات طریق القدس، از اشغال متجاوزان بعثی عراق آزاد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی آزادسازی بستان دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری لیفان ساعت ۲۲:۳۸ شب گذشته _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام پنج واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان آزادگان و روبه‌روی شهرک گلدیس رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۵ نفر شامل هفت مرد و هشت زن در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 750273

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد