Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در خصوص بعد حقوقی پرونده شهدای هسته‌ای ۴ پرونده تشکیل شده است. ۲ پرونده دیگر باید حسب شکایت خانواده این شهدا تشکیل شود. رای پرونده صادر و ظرف روز‌های آتی ابلاغ خواهد شد.

 دبیر ستاد حقوق بشر گفت: بعد دیگر، رسیدگی کیفری به این پرونده ها است که در این باره تنها یک پرونده در دادسرای تهران تشکیل شده، با توجه به مستندات در حال بررسی هستیم تا این کار باید برای تمام مسببان ترور شهدای هسته‌ای انجام شود و به زودی پرونده‌های کیفری در این خصوص تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حمایت مالی از زندانیان خارج از کشور

 دبیر ستاد حقوق بشر درباره حمایت مالی از زندانیان گفت:وضعیت زندانیان خارج از کشور با زندانیان داخل متفاوت است‌، برخی از این عزیزان با مشکلات مالی مواجه هستند.

غریب آبادی ادامه داد: ظرف چند هفته آینده با مسئولان بنیاد تعاون زندانیان کا را آغاز می کنیم. از وزارت امور خارجه خواستیم تا آمار این زندانیان را به ما اعلام کنند،کسانی که سرپرست خانواده بودند در خارج از کشور دستگیر شدند و خانواده آن ها در ایران هستند و مشکل دارند.

وی ادامه داد: به محض گرفتن آمار بلافاصله گفت و گوها را با کشورهایی که آنها زندانی هستند شروع می کنیم اما بنیاد تعاون زندانیان و دستگاه قضا به تنهایی نمی تواند مسئولیت آن را عهده دار شود، نیاز است که قوای دیگر حمایت های مالی انجام دهند و مذاکراتی با دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

صدور رای پرونده شکایت خانواده شهدای هسته‌ای علیه آمریکا در مدت یک هفته

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای هسته ای شهید فخری زاده ترور شهدای هسته ای شهدای هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد