Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حسن حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران رسانه ها گفت: مطالعات و تخصیص زمین ۶ ناحیه صنعتی جدید در این استان آغاز شده و این نواحی راه‌اندازی خواهد شد.

حاتمی اظهار داشت: با اتمام مطالعات و تخصیص این اراضی، حدود ۳۰۰هکتار زمین صنعتی به مجموع مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر ۲۵ واحد از ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان در مساحت بیش از ۶۵۰ هکتاری فعال بوده و بنگاه‌های تولیدی در آن‌ها مشغول تولید محصولات مختلف است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران از این استان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان با تمام توان در راستای فراهم نمودن زمین صنعتی و زیرساخت‌های لازم جهت ارائه به متقاضیان سرمایه گذاری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

حاتمی افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی آذربایجان غربی در اختیار شهرک‌های صنعتی بوده و بیش از ۲ هزار قرارداد واگذاری زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شده و حدود یکهزار و ۴۰۰ واحد تولیدی تاکنون به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲۳ هزار نفر در واحد‌های فعال موجود در این شهرک‌ها و نواحی مشغول به کار هستند که این آمار نشان از جایگاه صنعت در آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی آذربایجان غربی نواحی صنعتی ارومیه آذربایجان غربی شهرک های صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است