Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نظری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم پویش بذر کاری با بیان اینکه وسعت جنگل‌های زاگرس در ۱۱ استان است، گفت: مساحت این جنگل‌ها بیش از شش میلیون هکتار است.

وی با بیان اینکه شش درصد از جنگل‌های زاگرس در چهارمحال و بختیاری قرار دارد، عنوان کرد: سهم استان از جنگل‌های زاگرس بیش از ۳۳۰ هزار هکتار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پویش «بذر کاری» یکی از راه‌های مناسب برای ترویج فرهنگ احیا جنگل‌ها در جامعه است.

نظری با بیان اینکه مراقبت و حفاظت از درختان اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: کشت بذر و نهال باید از حالت نمادین خارج شود و این مهم در طول سال انجام پذیرد.

وی به خشکسالی‌های چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: ۹۶ درصد از وسعت چهارمحال و بختیاری دچار خشکسالی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش‌ها در استان اصلاً خوب نبوده است، اظهار کرد: ۶۸ میلیمتر میانگین بارش در استان بوده که نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش یافته است.

نظری با اشاره به اینکه بارش‌های استان نسبت به میانگین بلند مدت بیش از ۲۳ درصد کاهش یافته است، عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری در همدلی و همراهی حرف اول را می‌زند و باید در این زمینه نیز همدلی ایجاد شود.

کد خبر 5365353

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید نظری استانداری چهارمحال و بختیاری جنگل زاگرس درختکاری قحطی و خشکسالی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا عکس استانها ایلام شیوع کرونا بسیج چهارمحال و بختیاری جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری

بارش باران باعث وارد شدن خسارات به عشایر استان چهارمحال و بختیاری شد، جمعیت هلال احمر استان در همین راستا اقدام به توزیع اقلام امدادی میان عشایر کرده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081642 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • وضعیت سدهای کشور پس از بارش‌های اخیر | هنوز ۱۱ استان دچار کم بارشی هستند
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی