Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه به رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ورود وی به ماجرای تبلیغات محیطی و واگذاری آن به باشگاه‌ها شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌ای خطاب به عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، خواهان دخالت وی جهت در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی استقلال و پرسپولیس از سوی کارگزار باشگاه استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه مدیرعامل استقلال با اشاره به جلسات و توافقات پیشین در خصوص تبلیغات محیطی، از سنگ اندازی‌های برخی افراد در سازمان لیگ در مسیر باشگاه استقلال سخن گفت.

بخشی از این سنگ اندازی‌ها که در نامه به آن به صورت مفصل اشاره شده، مربوط به تبلیغات محیطی است و بخشی دیگر از آن اشتباهات پیاپی داوری، محرومیت غیر قانونی دو بازیکن استقلال در مصاف با گل‌گهر و ... است.

آجورلو در این نامه ضمن اشاره به شعار انتخاباتی عزیزی خادم در خصوص قرار گرفتن تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، خواهان همکاری رئیس فدراسیون فوتبال جهت اختصاص این حق به باشگاه استقلال شده است.

رو نوشتی از این نامه به وزارت ورزش، نهاد‌های امنیتی و نظارتی هم ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مصطفی آجرلو استقلال سازمان لیگ باشگاه استقلال تبلیغات محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محورها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم.
سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود