Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۱۱:۰۶ دقیقه امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن فرد در داخل کانال در حال حفر واقع در بلوار ضلع غربی استادیوم آزادی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند که در مدت زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل می رسند که مشاهده می‌کنند در مجاورت یک برج مسکونی کانال در حال حفری وجود داشت که یک کارگر حدود ۲۲ ساله افغان مشغول کار در آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: در اثر ریزش، یکی از دیواره‌های کانال تخریب می‌شود و این کارگر در زیر خاک گرفتار می‌شود؛ آتش نشانان با وجود اینکه احتمال ریزش دوباره و بیشتر دیواره‌ها وجود داشت ایمن سازی و مقاوم سازی را انجام دادند.

ملکی اظهار کرد: پس از ایمن سازی های لازم عملیات آزادسازی فرد آغاز شد و خوشبختانه این فرد را اگرچه با آسیب فراوان اما زنده از این کانال خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی عنوان کرد: در گذشته نیز شاهد چنین حوادثی بودیم کارگرانی که مشغول کار در کانال‌هایی بودند؛ دیواره به یکباره ریزش پیدا می‌کرد و حجم زیادی از خاک روی آنها می‌ریخت و در مواردی حتی افراد کاملاً مدفون می‌شدند و جان خود را از دست می‌دهند؛ بنابراین تقاضا می‌کنم از پیمانکاران اولاً یک بازنگری از خاک محل حفر کانال داشته باشند و چنانچه اگر خاک سست بود ایمن سازی هایی را صورت دهند و کارگران از تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: در ساعت ۱۲:۱۱ دقیقه این عملیات به پایان رسید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ریزش کانال مصدومیت کارگر خاک سست سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز در حالی ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز شده و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه‌دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل در حال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم‌اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی، طبق روال قبل، دلار یکی دو هزار تومان گران‌تر قیمت‌گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

کد خبر 847147 منبع: تسنیم برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه