Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در کشور و ضربه زدن به قاچاقچیان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی، مأموران دریابانی موفق شدند یک فروند شناور حامل حجم زیادی پارچه قاچاق شناسایی و توقیف کنند.

وی از به دام افتادن محموله بزرگ بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بندر گناوه خبر داد و گفت: ۵ نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: تعداد ۲۶ هزار و ۵۹۸ طاقه پارچه معادل یک میلیون و ۹۹۴ هزار و ۸۵۰ متر به ارزش ریالی ۳ هزار و ۹۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از شناور کشف و تحویل گمرک گردید.

شرفی با بیان اینکه تلاش مرزبانان در تحقق شعار سال بیش از پیش ادامه دارد، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله‌العالی" با جدیت دنبال خواهد شد و مرزبانان در این راستا با آمادگی عملیاتی و توان رزم با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی کشور برخورد خواهند کرد.

کد خبر 5365434

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بوشهر مرزبانی قاچاق گناوه ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها آلودگی هوا ایلام شیوع کرونا شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد