Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@08:07:18 GMT

محموله بزرگ قاچاق پارچه در بندر گناوه به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۴۷۵۷

محموله بزرگ قاچاق پارچه در بندر گناوه به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در کشور و ضربه زدن به قاچاقچیان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی، مأموران دریابانی موفق شدند یک فروند شناور حامل حجم زیادی پارچه قاچاق شناسایی و توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری پنج نفر متهم افزود: تعداد ۲۶ هزار و ۵۹۸ طاقه پارچه معادل یک میلیون و ۹۹۴ هزار و  ۸۵۰ متر به ارزش ریالی ۳ هزار و ۹۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از شناور کشف و تحویل گمرک شد.

شرفی با بیان اینکه تلاش مرزبانان در تحقق شعار سال بیش از پیش ادامه دارد، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با جدیت دنبال خواهد شد و مرزبانان در این راستا با آمادگی عملیاتی و توان رزم با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی کشور برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق استان بوشهر قاچاق مرزبانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده با اعلام این خبر گفت:این محور در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود:با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع آوری و مسیر بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد:هم اکنون تردد در محور بندر امام خمینی به آبادان برقرار و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد:همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود برقرار و نیرو‌های عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه شده هستند.

دیگر خبرها

  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است