Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:46:28 GMT

رایزنی قاسم الاعرجی با فرمانده ناتو در عراق

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۷۴۱۶

رایزنی قاسم الاعرجی با فرمانده ناتو در عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با فرمانده ناتو در این کشور بر خروج نیروهای رزمی بیگانه از عراق تاکید کرد.

الاعرجی در دیدار با فرمانده ناتو در عراق بر خواست عراق و دولت این کشور بر اجرای تصمیم پارلمان در خروج نیروهای رزمی خارجی از این کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هرگونه اظهارات خلاف آن را مورد مخالفت قرار داد.

الاعرجی تاکید کرد که نیروهای عراقی توان و تجربه زیادی دارند و قادر به مقابله با داعش هستند.

عراق و امریکا در ماه ژوئیه گذشته بر سر خروج همه نیروهای رزمی خارجی از عراق تا پایان سال جاری میلادی توافق کردند. پیش از این، فرماندهی عملیات مشترک عراق تاکید کرده بود هیچ قصدی برای تمدید زمان خروج نیروهای رزمی امریکایی از کشور وجود ندارد.

سرلشکر تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفته بود: زمان خروج نیروهای رزمی امریکایی از پیش مشخص شده و در ۳۱ دسامبر آتی خواهد بود و بر اساس توافق دو طرف عراقی و امریکایی این زمان غیر قابل تمدید است و هیچ قصدی برای تمدید آن وجود ندارد. ماموریت نیروهای امریکایی بعد از این تاریخ (۳۱ / ۱۲ / ۲۰۲۱ ) به مستشاری، آموزشی، تجهیز و تبادل اطلاعات امنیتی تبدیل خواهد شد. عراق بعد از این تاریخ خالی از هرگونه نیروی رزمی خارجی خواهد بود.

کد خبر 5365571

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم الاعرجی عراق ناتو ایالات متحده امریکا عراق مذاکرات وین روسیه فلسطین رژیم صهیونیستی ایران عربستان سعودی میخائیل اولیانوف اوکراین افغانستان سوریه انگلیس برجام خروج نیروهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر تایید کرد که به زودی درباره تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی مذاکره خواهند کرد و دو خرید را به صورت غیررسمی تایید کرد.

مدیر نراتزوری در جریان رویدادی که روز چهارشنبه توسط روزنامه ایل فوگلیو در میلان برگزار شد، با خبرنگاران صحبت کرد. اینتر به تازگی برای بیستمین بار قهرمان سری A شده، بنابراین خبرنگاران از ماروتا خواستند تا برنامه‌های بعدی و انتظارات هواداران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تشریح کند.

ماروتا گفت:"ما نقش مهم مربی و تیم را درک می‌کنیم. آن‌ها توسط یک باشگاه قوی حمایت شده‌اند. وقتی باشگاه مستحکم نیست نمی‌توانید در زمین پیروز شوید. مفتخریم که عضوی از این تیم برنده هستیم."

تمدید با اینزاگی؟

ما می‌خواهیم این روند را با هم ادامه دهیم،  به دنبال تحولات گسترده نیستیم. قرارداد اینزاگی را طبق دستور استیون ژانگ تمدید خواهیم کرد. ما هیچ انقلابی نخواهیم کرد، به هدف پایداری نگاه خواهیم کرد تا سعی کنیم به اهداف بیشتری برسیم. مطمئناً جا برای پیشرفت وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که می‌توانیم مانند چند سال گذشته قهرمان داستان باقی بمانیم.

بازیکنی از تیم درخواست جدایی داشته؟

در فوتبال، بازیکن غیرقابل فروش وجود ندارد. باشگاه‌ها دیگر کنترلی روی این مسائل ندارند. همه چیز به بازیکنان بستگی دارد. با این حال، می‌توانم بگویم که همه بازیکنان تیم ابراز تمایل کرده‌اند تا با ما ادامه دهند. فراموش نکنید، ما اینتر هستیم، یکی از بهترین تیم‌های اروپا. کدام باشگاه می‌تواند بهتر از ما باشد؟

تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا؟

ما عجله‌ای نداریم. ما تمامی بازیکنان را با آئوسیلیو و باکین تجزیه و تحلیل خواهیم کرد چون می‌خواهیم یک تیم محکم با احساس تعلق قوی ایجاد کنیم. به طور غیر رسمی، ما قبلاً دو خرید [مهدی طارمی و پیتور زیلینسکی] را داشته‌ایم، بنابراین برای بهبود تیمی که در حال حاضر واقعا قوی است، کار خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا