Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم ملی عراق سوژه رسانه ها شد

در بازی تیم ملی عراق با عمان در مسابقات جام جهانی عرب ها 2021 اتفاقی عجیب رخ داد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی 2022 روز گذشته در مسابقات جام جهانی عرب ها در قطر به مصاف تیم ملی عمان رفت که این بازی جنجالی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی تا دقیقه 90 با نتیجه یک بر صفر به نفع عمان زیر نظر برانکو پیگیری می شد که داور یک پنالتی برای عراقی ها گرفت.

اتفاق جنجالی در این زمان رخ داد. ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پشت ضربه پنالتی ایستاد که این اقدام بازیکن عراقی عصبانیت ژلیکو پتروویچ سرمربی موقت عراق را به همراه داشت.

این مربی اهل یوگوسلای از شدت عصبانیت وارد زمین بازی شد و به ایمن حسین حمله ور شد. در نهایت بازیکن عراقی از زدن پنالتی منصرف شد. در نهایت حسین عبدالکریم جبار این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! فدراسیون فوتبال شکایت از خبرنگاران را شروع کرد / آخرین تلاش ها برای ساکت کردن منتقدین تنها ایرانی حاضر در توپ طلا به چه کسی رای داد؟ اولیور کان: به لیونل مسی تبریک می گویم، اما روبرت لواندوفسکی شایسته توپ طلا بود هافبک 34 ساله سویا، گزینه کومان برای تقویت خط هافبک بارسلونا بود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال