Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا جانثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان امروز در شورای اطلاع رسانی استانداری اصفهان گفت: خبرنگاران دغدغه‌های عمومی را بررسی و غربالگری کنند تا به گوش مدیران برسد و به سئوال و چالش‌ها پاسخ داده شود.

جانثاری با بیان اینکه مردم دیگر نارضایتی‌ها را به آرامی بیان نمی‌کنند، اظهارداشت: این رفتار جامعه ناشی از سنگینی گوش مدیران در ادوار گذشته است که باعث شده به گونه‌ای دیگر دغدغه‌ها بیان شود و اگر گوش شنوایی باشد به طور حتم افراد جامعه هم مدارا و آهسته مشکلات را ابزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون استاندار اصفهان در ادامه در زمینه اطلاع رسانی در خصوص وضعیت آب و مطالبات کشاورزان گفت: حرف حق مردم در خصوص آب و مطالبات آنان باید توسط مسئولان شنیده شود.

وی بیان کرد: لازم است که جهاد کشاورزی در باره معیشت کشاورزان، آب منطقه‌ای در خصوص حقآبه و شرکت آب و فاضلاب درباره پساب و مدیریت آن و همچنین توزیع آب شرب به شورای اطلاع رسانی و رسانه‌های مکتوب، مجازی و ملی پاسخگو باشند تا واقعیت‌ها روشن شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان همچنین از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خواست که ضمن فعال سازی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی، گزارش مسئولان دستگاه‌های مربوطه در خصوص پاسخگویی به آنچه مردم باید اطلاع داشته باشند رصد و از مدیران ارشد به شورا دعوت کند.

وی ادامه داد: از ظرفیت شورای اطلاع رسانی همسو با تصمیمات شورای تامین استفاده خواهد شد و بخش عمده‌ای از موضوعات که جنبه امنیتی نداشته باشد از این طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

جانثاری با بیان اینکه حقآبه کشاورزان اصفهان یک مطالبه حقوقی است، خاطرنشان کرد: زاینده رود تنها یک رودخانه و جزو انفال نیست بلکه متعلق به اشخاص حقیقی است و در مهریه بسیاری از همسران کشاورزان درج شده است و وزارت نیرو نمی‌تواند از حقوق شخصی افراد بذل و بخشش کند.

وی از رسانه‌ها خواست تا موضوع جریان این رودخانه را از نگاه حقوقی مورد بررسی و تحقیق قرار دهند و برای این موضوع از کارشناسان متخصص استفاده کنند و اصل مطلب را به گوش وزارت نیرو و مسئولان کشوری برسانند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ها مطالبات مردم شورای اطلاع رسانی زاینده رود شورای اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

وی به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

امام جمعه اهواز از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و… خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌ جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

انتهای خبر/

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست