Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد مسکن استان، تصریح کرد: وسعت خدمت رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به روستاها و شهرها را می توان در آمار تلفات ناشی از حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله مشاهده کرد که در گذشته خسارت و صدمات جانی و مالی زیادی به همراه داشت اما خوشبختانه امروز با اقدامات صورت گرفته، شدت این آسیب ها بسیار کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: خدمات ارایه شده از سوی این نهاد انقلابی با اجرای پروژه هایی مانند طرح هادی در روستاها، علاوه بر بالا بردن سطح کیفی زندگی این مناطق، رغبت زندگی افراد را در روستاها نسبت به گذشته افزایش داده است.

به گفته وی، اجرای طرح هادی همچنین باعث افزایش برخی از ظرفیت های روستایی مانند حوزه گردشگری و ایجاد فرصت های شغلی در بخش صنایع دستی روستاها شده است.

اعلایی با بیان اینکه وظایف بنیاد مسکن در آینده نیز باید با شدت و علاقه بیشتری ادامه داشته باشد، تصریح کرد: حضور این نهاد در حوزه بازسازی اماکن آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه مسوولیت مضاعفی است که بر عهده بنیاد مسکن گذاشته شده و این از ویژگی ها و ظرفیت و چابکی این نهاد است و قزوین نیز در این زمینه بایستی همواره جزو برترین ها در کشور باشد.

وی با بیان اینکه قزوین در حوزه جهش ملی مسکن باید حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم، افزود: باید با ابتکار، خلاقیت و بهره مندی از ظرفیت های قانونی و بومی در بهبود جانمایی های صورت گرفته و افزایش حجم تولید مسکن تلاش بیشتری نسبت به گذشته صورت پذیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد:امروزه بر اثر تورم و افزایش قیمت ها در بازار مسکن،بخشی عظیمی از درآمد مردم برای تامین مسکن هزینه می شود که این موضوع می طلبد تا در این بخش توجه ویژه ای داشته باشیم و با استفاده از ظرفیت افراد توانمند و خیر برای تامین مسکن بی بضاعتان و اقشار ضعیف اقدام کنیم.

در ادامه این نشست، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آخرین وضعیت ساخت و سازها در حوزه مسکن مهر، اقدام ملی مسکن و جهش ملی مسکن و همچنین پروژه های در دست احداث از سوی این نهاد در سطح استان گزارشی ارایه داد.

برچسب‌ها استان قزوین بنیاد مسکن استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین بنیاد مسکن استانداری قزوین استان قزوین بنیاد مسکن استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیربنیاد مسکن شهرستان کبودراهنگ با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان، فرماندارکبودراهنگ ومعاونان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات رسانی ۲ ساله محمد کرم معصومی مدیر بنیاد مسکن پیشین این شهرستان تقدیر و تجلیل شد همچنین محمد داودی به عنوان مدیرجدید این نهاد انقلابی در کبودراهنگ معرفی شد.

مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ در این مراسم با اشاره به نقش مهم تاثیرگذار بنیاد مسکن در ساخت سرپناه به جامعه هدف بیان کرد: این نهاد خدمات ارزنده‌ای به مردم محروم و نیازمند عرضه می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان هم ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات معصومی مدیر پیشین خطاب به مدیر جدید این نهاد افزود: امید است در ساخت مسکن محرومان و نهضت ملی مسکن نیز تلاش‌های جدی را شاهد باشیم و با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان بتوانیم به اهداف موردنظر دست یابیم.

مسعود رضایی اظهار داشت: تمام مدیران گذشته در این نهاد انقلابی تلاش کردند و امیدواریم مدیرجدید این مجموعه نیز بتواند این مسیر خدمت رسانی را ادامه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ