Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی مسابقات مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بعدازظهر روز چهارشنبه برگزار شد و ۱۶ تیم صعود کرده به این مرحله رقبای لیگ برتری خود را شناختند. تیم فوتبال نساجی مازندران به عنوان یکی از تیم‌های لیگ برتری رقابت‌های خود را از مرحله یک‌شانزدهم نهایی آغاز می‌کند، اما جدال در جام حذفی برای رایکا بابل و شهرداری نوشهر دو تیم مازندرانی دیگر که در این مرحله حضور دارند همراه با دیگر تیم‌های غیرلیگ برتری پیش از این آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قرعه‌ تیم فوتبال نساجی مازندران باید در سیرجان به مصاف تیم دسته یکی آرمان‌گهر این شهر برود. آرمان‌گهر در حال حاضر با ۱۳ امتیاز از هفت مسابقه تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان است.

تیم فوتبال رایکا بابل نیز که در لیگ آزادگان بازی می‌کند و با ۱۰ امتیاز از هفت مسابقه در رتبه یازدهم قرار دارد نیز طبق قرعه باید در اصفهان به مصاف تیم لیگ برتری ذوب‌آهن برود. ذوب‌آهن در لیگ برتر تا کنون عملکردی مشابه رایکا در لیگ آزادگان داشت و از هفت مسابقه ۱۰ امتیاز کسب کرد و در رتبه نهم جدول لیگ برتر ایستاده است.

رایکا برای صعود به این مرحله از جام حذفی شنبه هفتم آذر در بابل به مصاف تیم دسته دومی اسپاد تهران رفته بود که با وجود عقب افتادن از مهمان توانست با به ثمر رساندن دو گل اسپاد را شکست دهد و به این مرحله از مسابقات راه یابد.

سومین نماینده مازندران در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور یعنی شهرداری نوشهر که در دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد نیز در این مرحله حریف شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستان شد. شاگردان محسن بنگر در تیم فوتبال شهرداری نوشهر شنبه این هفته در ورزشگاه شهدای نوشهر میزبان جواهر منصور آبیک بودند و موفق شدند با پیروزی ۳ – ۰ مقابل این تیم به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی راه یابند.

دیدارهای این مرحله از جام حذفی در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر و پس از هفته دهم لیگ برتر برگزار می‌شود. بهترین نتیجه‌ای که تا کنون توسط تیم‌های مازندرانی در جام حذفی به دست آمد نایب‌قهرمانی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل در فصل ۹۶-۹۷ بود.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران نوشهر فوتبال جام حذفی فوتبال تیم فوتبال رایکا بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران نوشهر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران نوشهر فوتبال جام حذفی فوتبال تیم فوتبال رایکا بابل مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال تیم فوتبال لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز پیگیری شد و طی آن تیم‌های مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان توانستند با غلبه بر حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.
به این ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابت‌های خبری از تیم‌های استقلال و پرسپولیس نخواهد بود و مسابقات با حضور یک تیم دسته اولی و 7 تیم لیگ برتری ادامه پیدا خواهد کرد.
برنامه مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است: (تعیین میزبان‌ها نیاز به قرعه‌کشی دارد)
گل‌گهر سیرجان - ملوان
آلومینیوم اراک - هوادار
سپاهان - مس رفسنجان

انتهای پیام/
چادرملو اردکان - تراکتور

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم