Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در حالی در دو بازی اخیر خود در رقابت های لیگ برتر از بازیکنی گابنی به نام اریک باگناما استفاده کرده که با بررسی برخی مستندات عقد قرارداد وی با این باشگاه غیر قانونی بوده زیرا این مهاجم تاکنون ۴ بازی ملی برای کشورش انجام نداده است(اینجا بخوانید) 

باگناما نخستین بازی‌اش را در لیگ برتر مقابل استقلال انجام داد و در دیدار با پیکان هم که با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسید ۸۰ دقیقه در زمین حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از اعتراض باشگاه استقلال به استفاده گل‌گهر از این بازیکن، باشگاه پیکان هم طبق پیگیری های خبرنگار فارس چنین اقدامی انجام داده است. 

سعید دقیقی، مدیر تیم فوتبال پیکان هم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه آیا این باشگاه هم به حضور باگناما در ترکیب گل‌گهر اعتراض کرده است، اظهار داشت: ما هم طبق مستندات و شنیده‌های خود مثل تیم‌های دیگر شکایت نامه ای تنظیم کرده‌ایم و اکنون منتظر اعلام نظر مراجع قانونی هستیم. اگر حضور این بازیکن در بازی با پیکان مشکل قانونی داشته باشد باید حق به حقدار برسد در غیر این صورت برای گل‌گهر و باگناما آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارکی که ارائه کرده‌ایم انتظار داریم حقانیت ادا شود زیرا قانون باید برای همه تیم‌ها اجرا شود. باگناما در بازی با تیم ما جزو بهترین بازیکنان زمین بود و در روند مسابقه تأثیر گذاشت. البته به جز این مسائل مقابل گل‌گهر تیم برتر زمین بودیم اما برخی اشتباهات مانع برتری مان شد.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال گل گهر باگناما سعید دقیقی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی