Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

تخریب خودرو‌های شهروندان در شهرک اکباتان توسط سه شرور

سرهنگ محمد قاسم طرهانی جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: طی اعلام مرکز پیام کلانتری ۱۳۵ آزادی مبنی بر ایجاد رعب وحشت و تخریب خودرویی توسط ۳ جوان در محله اکباتان بلافاصله تیمی از عوامل عملیات این کلانتری به محل اعلامی، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حتی با حضور ماموران در محل ۲ مرد جوان همچنان به تخریب خودرو‌ها ادامه می‌دادند، گفت: طی عملیاتی، هر ۲ متهم دستگیر شدند، در بررسی‌های محلی مشخص شد که شرور سوم قبل از حضور ماموران از محل متواری شده است که با کنترل محور‌های عبوری در سطح حوزه، در نهایت متهم متواری که در حال فرار از صحنه جرم بوده شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: در استعلام و بررسی بعمل امده در کلانتری هر سه شرور سابقه دار بوده و به دفعات مختلف به علت شرارت و درگیری دستگیر شده اند.

دستگیری جیب بر‌های بی آرتی‌های خیابان ولیعصر

سرهنگ جلیل موقوفه رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مدارک و اشیاء قیمتی از شهروندان در ایستگاه بی آرتی خیابان ولیعصر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار عملیات کلانتری ۱۰۵ سنایی قرار گرفت.

وی افزود: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد ۲ مرد حدودا ۲۵ الی ۳۰ ساله با زیر نظر قرار دادن شهروندان در ایستگاه بی آرتی و استفاده از ازدحام جمعیت در موقع سوارشدن به اتوبوس‌های بی آرتی‌ها اقدام به سرقت اشیاء و مدارک شهروندان می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عملیات کلانتری با وجود اطلاعات بدست امده به صورت نامحسوس در ایستگاه‌های بی آرتی سطح حوزه اقدام به گشت زنی نامحسوس کرده که در یکی از ایستگاه‌ها سارقان به محض ارتکاب سرقت، دستگیر شدند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده از مجرمان سابقه بوده و تعدادی اموال سرقتی از جمله مدارک هویتی و کارت عابر بانک شهروندان از متهمان کشف شد و افراد در کلانتری به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه دار

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای موادمخدر در مرکز پایتخت اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند.

وی افزود: دریافتیم که متهم به تازگی یک محموله مواد مخدر را از مرز‌های شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به یکی از محلات مرکزی تهران آن را دپو و مترصد توزیع آن در سطح تهران است.

حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی وارد مخفیگاه متهم شده و پس از دستگیری متهم در جستجوی هوشیارانه موفق شدند ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و سوخته کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تاکید کرد: متهم به همراه مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

کلاهبرداری زوج تهرانی به بهانه برنده شدن در مسابقات رادیویی

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران اظهار کرد: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه و مدعی شد خانمی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری رادیو با ایجاد محیطی شبیه به صدای استودیو و اقدامات فریبنده اعلام کرده که شما برنده‌ی مسابقه رادیویی شده اید.

وی افزود: مجرم با استفاده از ترفند‌های زیرکانه، مالباخته را متقاعد کرده که برای دریافت جایزه خود به نزدیکترین دستگاه خودپرداز محل زندگی مراجعه کند و پس از وارد کردن کارت عابر بانک به دستگاه کد‌های مختلفی را که مجرم از پشت تلفن به وی اعلام می‌کرده است وارد کنند که شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود می‌شود.

رئیس پلیس فتا تهران ادامه داد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری متهمان که یک زن و شوهر بودند شناسایی و پس از تشریفات قضائی در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

این مقام سایبری افزود: ممکن است شیوه‌های کلاهبرداری این افراد مجرم متفاوت باشد، اما در نهایت به یک شیوه عمل می‌کنند و با اعلام برنده شدن مخاطبان، با ترفند‌های ماهرانه تمام اطلاعات حساب بانکی و یا کارت عابر بانک افراد را دریافت کرده و با استفاده از آن اقدام به برداشت از حساب افراد می‌کنند.

شناسایی انبار دپوی لوازم خانگی در خیابان فدائیان اسلام

سرهنگ علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: ماموران این پلیس از دپو کالای قاچاق در یک انبار کالا در محدوده خیابان فدائیان اسلام مطلع شدند.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد که به تازگی یک دستگاه خودروی تریلی مقدار فراوانی لوازم خانگی قاچاق، در این انبار تخلیه کرده است و رانندگان ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و وانت نیسان در حال این انتقال کالا‌ها هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به دستگیری دو راننده مذکور، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از آن مکان ۸۴ دستگاه چرخ گوشت و ۳۱۲ دستگاه همزن و غذاساز قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی بیان اینکه کالا‌های مکشوفه فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند، اشاره کرد: ارزش این کالاها، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

دستگیری زورگیران موتورسوار در قصرالدشت

سرهنگ غلامحسین زراعتکار رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ حین گشت زنی در سطح محله قصر الدشت به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با ۲ موتورسوار که در حوالی خیابان قصر الدشت در حال پرسه زنی بوده مشکوک شدند.

وی افزود: با تحت نظر قرار دادن تحرکات موتور سواران، ماموران متوجه شدند که این افراد قصد زورگیری و سرقت از یکی از شهروندان را داشتند، لذا قبل از انجام این اقدام مجرمانه بلافاصله در یک اقدام عملیاتی هر ۲ متهم دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان کرد: در بازرسی از سارقان اقلامی از قبیل ۳ قبضه سلاح سرد، تجهیزات دفاعی و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و... کشف شد.

دستگیری سارقان خودرو‌های شهروندان جنوب تهران

سرهنگ ایوب صالحی رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت خودرو‌های سواری، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن قرار گرفت.

وی افزود: این تیم از ماموران کلانتری با استفاده از سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات گسترده مشخصات ظاهری متهمان را شناسایی کردند، این افراد با استفاده از خودرو‌های سرقتی اقدام به سرقت سایر خودرو‌ها می‌کنند.

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن تصریح کرد: درگشت زنی‌های انتظامی ماموران این کلانتری به یک دستگاه خودروی سواری پراید متوقف در کنار خیابان مشکوک و در استعلام از پلاک آن مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

وی افزود: در اقدامی ضربتی هر ۲ متهم دستگیر و در بازدید از داخل خودرویشان، تعدادی تجهیزات دست دوم و مسروقه، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره اینکه متهمان در کلانتری به ۵۰ فقره سرقت خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، گفت: این متهمان پس از سرقت خودرو و برداشتن تجهیزات و لوازم داخل خودرو، خودروی‌های سرقتی را در نقاط خلوت رها می‌کردند که در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان تعدادی لوازم و تجهیزات خودرو مسروقه کشف و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان و استرداد این اموال به مالکان آن‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

کشف ۷ هزار آمپول پتولان قاچاق در خانی آباد/ سرقت محتویات خودروی شهروندان با لندرور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت اموال پلیس امنیت عمومی تهران اظهار بی آرتی مشخص شد رئیس پلیس دستگیر شد مواد مخدر خودرو ها پلیس فتا کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب