Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مارگا پینو، ملی‌پوش جودوی بانوان فرانسه و دارنده مدال‌های نقره جهان ۲۰۱۹ و ۲ طلای اروپا و چندین مدال طلا در رقابت‌های گرنداسلم و گرندپری که برای تیم ملی فرانسه در المپیک توکیو نیز به میدان رفت، در منزل خود توسط مربی‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

او در این‌باره گفت: "مربی و نامزدم در منزلم با مشت و لگد به من حمله‌ور شد و سرم را چند مرتبه به زمین کوبید، من فریاد می‌زدم که با کمک مردم در حالی که قصد داشت من را خفه کند توانستم از دست او فرار کنم و به خانه همسایه‌ها پناه ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها نیز بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. بر اثر این حادثه شدیدا دچار جراحت شدم و بینی‌ام شکست. دادگاه نیز حکم بازداشت او را صادر کرد.

وی ادامه داد: من به خاطر اینکه جودوکار بودم توانستم از دست او فرار کنم، در غیر این‌صورت او قصد کشتن من را داشت. خون زیادی از من کف خانه ریخته شد. من به‌خاطر اینکه جودوکارم توانستم صدایم را به گوش همه برسانم، اما به فکر کسانی هستم که در معرض شکنجه و توهین هستند و صدای‌شان نیز به جایی نمی‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب تجمع دانشجویان حامیِ فلسطین در فرانسه + فیلم

تظاهرات دانشجویان ضد رژیم صهیونیستی از آمریکا به اروپا کشیده شد. اینبار فرانسه شاهد تجمع دانشجویان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برخورد خشن پلیس با آنها بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرکوب تجمع دانشجویان حامیِ فلسطین در فرانسه + فیلم
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • آزادی بیان به سبک فرانسه
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • (تصویر) شيرينی فرانسه رفع پلمب شد
  • شيرينی فرانسه رفع پلمب شد
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو