Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی گودرزی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری ترای اتلون (ورزش‌های سه گانه) در جمع خبرنگاران در تبریز با بیان اینکه کمپین «ترای اتلون، روح فعال زندگی» آغاز شده است، گفت: در این کمپین تلاش می‌کنیم با معرفی این ورزش‌ها زمینه زندگی سالم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه برای گسترش این کمپین و ورزش ترای اتلون علاوه بر حمایت و توجه مسئولان امر نیاز به همراهی مردم نیز داریم، گفت: ورزش سه گانه یک ورزش ابداعی نیست و همه افراد با شنا، دو و میدانی و دوچرخه سواری آشنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی افزود: سبک زندگی مردم در این دوران ماشینی شده و توصیه می‌شود که فعالیت هوازی داشته باشید و برای این منظور دنبال ورزش‌های سه گانه می‌رویم که برای تقویت قلب و عروق بسیار مناسب است.

گودرزی با تاکید بر اینکه باید مطالبه گری از سوی خانواده‌ها، آموزش و پرورش و دیگر نهادها برای گسترش ورزش‌های همگانی شکل گیرد، افزود: دنیای امروز متوجه اهمیت ورزش‌های سه گانه شده و همین موضوع باعث المپیکی شدن این ورزش بعداز از گذشت تنها ۵ سال از تشکیل فدراسیون جهانی شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۰ کشور جهان سازمان‌های ملی خود را در این رشته تشکیل داده‌اند، ادامه داد: ۱۷۴ کشور دارای ساختار قابل قبولی در این زمینه هستند چرا که این ورزش پاسخگوی نیاز جامعه است و از اهداف آن سلامتی و نشاط، دوری از بیماری‌های غیر واگیر، خودباوری و رقابت شخصی است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه کشور با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی در ترای اتلون جزو سه هیئت ورزشی برتر کشور است، گفت: علاوه بر سلامتی می‌توان با انجام این ورزش زمینه رقابت شخصی، خودباوری و قهرمانی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه اولین دوره رقابت‌های ورزش‌های سه گانه کشور با حضور ورزشکاران ۹ استان در ۴ رده سنی در تبریز برگزار شد، گفت: هم اکنون نیز مقدمات برگزاری دومین دوره رقابت‌ها درحال انجام است.

گودرزی سپس در خصوص رقابت‌های آسیایی نیز گفت: این رقابت‌ها به دلیل کرونا به تعویق افتاد و منتظر تعیین تکلیف زمان این رقابت‌ها و سپس انتخاب سرمربی تیم ملی و حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها هستیم. در بازی‌های آسیایی قول کسب مدال را می‌دهیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه کشور از پرورش و آموزش ۳۰ مربی در سطح یک جهانی در داخل کشور خبر داد و گفت: ما پتانسیل‌های بالایی در کشور در زمینه مربیگری داریم، مربیان به استخدام فدراسیون در می آیند و باید به صورت حرفه‌ای اقدام به آموزش ورزشکاران به صورت تمام وقت بکنند. مربیگری یک شغل زمان بر و مهم بوده و بیش از ۳۵ تا ۴۰ سال زمان می‌برد.

کد خبر 5365710

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش سه گانه مهدی گودرزی تبریز ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران ایلام شیوع کرونا گناوه ورزش های سه گانه ترای اتلون رقابت ها ورزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی معتمدی و سید مهدی طباطبائی دوچرخه سواران مهریزی مسیر مهریز تا مشهد را برای ترویج هرچه بیشتر شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی رکاب زدند. رکابزنی مسیر هزار کیلومتری مهریز تا مشهد در هشت روز صورت خواهد گرفت.  این دوچرخه سواران ترویج وتشویق افراد به ورزش برای داشتن سلامتی در زندگی و خواندن کتاب را از اهداف خود می‌دانند.

دیگر خبرها

  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه