Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل همکار در سعادت آباد رخ داد. رسیدگی به پرونده قتل همکار از 2 سال قبل آغاز شد. متهم قتل همکار دستگیر شد. حکم قصاص متهم قتل همکار در دیوان عالی کشور تایید نشد. قاتل قتل همکار گفت: من وسایلم را جمع کردم تا از کشور فرار کنم. اما بازداشت شدم.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 2 سال قبل به دنبال پیدا شدن جسد خونین مرد 27ساله ای در ساختمانی نیمه ساز در سعادت آباد آغاز شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان می داد این کارگر ساختمانی با ضربه جسم سخت به سرش از  پا در آمده است.

صاحب ملک که با پلیس تماس گرفته و ماجرا را تشریح کرده بود گفت: صبح وقتی برای سرکشی به ساختمان نیمه ساز آمدم با جسد خونین عزیز روبه رو شدم. مرد دیگری به نام نورالله هم در این ساختمان کار می کرد اما هیچ خبری از او نیست و به نظرم ناپدید شده است. جسد کارگر جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و فرضیه دست داشتن نورالله در جنایت قوت گرفت.

چند روز از این ماجرا گذشته بود که پلیس رد نورالله را در نقطه صفر مرزی یافت و وی را بازداشت کرد. این مرد که سعی داشت از کشور خارج کند که به دام افتاد و  به جدال خونین با همکارش اعتراف کرد.

در این میان تلاش برای شناسایی اولیای دم بی نتیجه ماند و ردی از خانواده  عزیز پیدا نشد.

با این حال نورالله  در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به تشریح جدال خونین پرداخت. وی گفت: وقتی با همکارم درگیر شدم از ترسم میله آهنی را برداشتم و 3 ضربه به سرش زدم و گریختم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و طبق ماده ۳۵۶ قانون مجازات اسلامی و با توجه به  اینکه اولیای دم شناسایی نشده و رییس قوه قضاییه درخواست قصاص را مطرح کرده بود،وی را به قصاص محکوم کردند. اما این حکم در دیوان عالی کشور تایید نشد.

قضات دیوان عالی کشور خواستند تا نظر کارشناسان پزشکی قانونی درباره علت تامه مرگ استعلام شود. از طرفی بار دیگر تلاش برای شناسایی اولیای دم صورت گیرد.با  رفع این نواقص و در حالی که پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه جسم سخت به سر اعلام کرده بود نورالله  در شعبه 10دادگاه کیفری یک استان تهران از خود  دفاع کرد.

وی گفت: من و عزیز چند سال قبل برای پیدا کردن کار به ایران آمدیم. مدتی بود در ساختمان نیمه ساز کار می کردیم اما عزیز تنبل بود.او کارهای سخت را به من واگذار می کرد. به همین خاطر چندبار با هم درگیر شده بودیم.آخرین بار سر همین موضوع به او اعتراض کردم. اما او فحاشی کرد و به خانواده ام ناسزا گفت.

به همین خاطر  دعوا میان ما بالا گرفت. من مدتها بود رفتارهای بد او را تحمل می کردم اما آخرین بار کنترل اعصابم را از دست دادم .او قوی هیکل تر از من بود و وقتی به سمتم حمله ور شد  میله آهنی را از زمین برداشتم و 3 ضربه به سرش زدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: باور کنید نمی خواستم عزیز را بکشم. فقط می خواستم او را تنبیه کنم تا دست از تنبلی بردارد. اما وقتی بیهوش روی زمین افتاد ترسیدم. من وسایلم را جمع کردم تا از کشور فرار کنم. اما بازداشت شدم.

این متهم که به شدت اشک می ریخت گفت :من پشیمان هستم و حالا هم هیچ نشانی از خانواده عزیز ندارم.من و عزیز وقتی به ایران آمدیم تنها بودیم. من او را مانند برادرم دوست داشتم و به همین خاطر هم ،مدتها تنبلی او را تحمل کردم.اما آخرین بار از کوره در رفتم و اشتباه بزرگی مرتکب شدم.حالا تقاضای بخشش دارم.

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل همکار اخبار حوادث قتل قتل همکار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فال قیمت دلار ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بازیگر بورس اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت طلا قیمت سکه قتل همکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است

استاندار کردستان تمسک به قرآن را موجب سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت دانست و گفت: با اهتمام و اراده جدی برای برپایی محافل قرآنی، زمینه جذب بیشتر جوانان را به فرهنگ علوم قرآنی فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ همراه با فرماندار و شهردار سنندج و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از دارالتحفیظ امام جزری در مسجد جامع شهرک پردیس سنندج، تنها مدرسه تخصصی شبانه‌روزی حفظ قرآن در استان کردستان که تاکنون موفق به تربیت حفاظ قرآنی بسیاری در این استان شده است، بازدید کرد و ضمن دیدار با قاریان جوان و نوجوان این محفل معنوی و نورانی حاضر در این مرکز، پای گفت‌وگوی صمیمی آنان نشست.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در این دیدار با بیان اینکه تمسک به قرآن موجب سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شود، اظهار کرد: با اهتمام و اراده جدی برای برپایی محافل قرآنی، زمینه جذب بیشتر جوانان را به فرهنگ علوم قرآنی فراهم می‌کنیم.

وی دیدار با قاریان جوان و نوجوان قرآنی را موجب سعادت دانست و با اشاره به اینکه جامعه بشری در هر جای دنیا با مشکلات مختلفی مواجه و درگیر است؛ نسخه شفا بخش این آلام را تمسک به قرآن کریم و آیات الهی عنوان کرد.

استاندار کردستان، حفظ قرآن را یکی از با فضیلت‌ترین و ارزشمندترین اعمال برشمرد و به جوانان و نوجوانان این محفل قرآنی که عنایت پروردگار یکتا شامل حال آنان شده و به این سعادت دست یافته‌اند، تبریک و تهنیت گفت و آنان را منتخب و مصطفای الهی دانست.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه به هر میزان جامعه به فرامین الهی نازل شده در قرآن کریم عمل کند به همان اندازه از دام شیاطین و دشمنان دین و دیانت دور خواهد شد، اضافه کرد: امید که از این شر و درگیری که از آغاز خلقت بین جنود رحمانی و جنود شیطانی به وجود آمده و تا ابدیت ادامه دارد خداوند یکتا تقدیر ما را در جنود رحمانی مقدر فرماید و همگان را عاقبت بخیر کند.

وی با اشاره به جایگاه والای قرآن کریم و نعمت هدایت کتاب الهی، تصریح کرد: انسان برای ادامه زندگی بایستی به منبع حیات، نور و انرژی آسمانی متصل شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: به برکت قرآنی بودن این نوجوانان، امیدوارم همه ما برنامه زندگی خود را بر اساس سبک قرآنی مدیریت کنیم و ما به عنوان پیرو، آن کتاب الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم تا انس با قرآن ما را از فتنه دشمنان دین و اسلام حفظ کند.

به گزارش ایمنا، دارالتحفیظ امام جزری مسجد جامع پردیس سنندج تنها مدرسه تخصصی شبانه‌روزی حفظ قرآن در استان کردستان است که تاکنون موفق به تربیت حفاظ قرآنی بسیاری در استان شده است و در حال حاضر ۳۰ قرآن‌پژوه به صورت شبانه‌روزی در این مرکز مشغول حفظ قرآن هستند و بعد از ۲ سال آموزش، مدرک معتبر حفظ قرآن به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

در حال حاضر آقایان از این خدمات بهره‌مندند و این مجموعه طی این چندسال از فعالیت خود ۹ حافظ کل را تقدیم جامعه قرآنی کرده است.

مرکز دارالتحفیظ امام جزری سنندج تمام خدمات خود را به قرآن‌پژوهان به صورت کاملاً رایگان ارائه می‌دهد و در تلاش است تا در سال آتی با مساعدت و همراهی مردم، مسئولین و خیرین شعبه حفظ بانوان این مرکز را فعال خواهد کرد تا بتوان در این بخش نیز به جمعیت بانوان استان علاقمند به حفظ قرآن خدمات ارائه دهد.

کد خبر 747914

دیگر خبرها

  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • فضیلت‌گرایی اخلاق توحیدی برترین مرتبه اخلاق است
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!