Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیستری که حاصل ازدواج یک متخصص کودک و یک حسابدار است، در خانواده ای علاقه مند به موسیقی به دنیا آمد ولی برخلاف انتظار، سراغ ورزش حرفه ای رفت. 

فاکوندو پلیستری بابت اخراج شدن اوله گونار سولسشر از منچستریونایتد، ابراز تاسف کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گاردین، ددلاین اکتبر ۲۰۲۰ زمانی بود که منچستریونایتد اعلام کرد یک ورودی دیگر در راه است و بدین ترتیب هوادارانش را مشتاق نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلید ترکیبی کنترل + F5 مدام استفاده می شد تا شاید انتقال موعود از راه برسد. هزاران کیلومتر آن طرف تر در اروگوئه، پسر با استعداد پنارول تصور می کرد کار تمام شده است. اما ناگهان مدیر برنامه اش برگشت: «نه، نه... امضاها مطابقت ندارد!» امضای فاکوندو باید همانی می بود که در کارت ملی او ثبت شده بود؛ امضایی که در ۱۰ سالگی انجام می داد! بدین ترتیب کاغذ بازی ها از نوع شروع شد و این بار پلیستری نامش را با دقت نوشت و امضای کودکانه‌ای پای برگه زد. ساعت می گذشت ولی خبری از تایید انتقال نبود. در همین حال معشوقه پلیستری صفحه اینستاگرام باشگاه را بازخوانی می کرد تا شاید خبر خوش از راه برسد. اگر انتقال به سرانجام نمی رسید، با توجه به فسخ قرارداد با پنارول، او بدون تیم می ماند! و ناگهان برگه ها به هوا پرتاب شدند و یک نفر در میان آن جمع فریاد زد: «اعلام شد!».

پلیستری می گوید اگر تماس اوله گونار سولسشر با دیگو فورلان نبود، او راهی فرانسه می شد تا برای لیون بازی کند. او که هم اکنون به طور قرضی برای آلاوز بازی می کند، شاید به زودی به منچستر برگردد، شاید هم راهی تیم دیگری شود. خودش می گوید بندی در قراردادش گنجانده شده است که اگر به میزان مشخصی بازی نکند، یونایتد می تواند قرارداد را فسخ کند و حالا حتی اگر تمامی دقایق منتهی تا ژانویه را بازی کند، باز هم برای جلوگیری از چنین چیزی کافی نخواهد بود. سرنوشت او به هر کجا منتهی شود، پلیستری مدیون یک نفر است:

برای اوله پیام فرستادم. او فرصت بازی کردن در منچستریونایتد را برایم فراهم کرد و چیزهای زیادی به من یاد داد. ضمن سپاسگزاری از او، بهترین ها را برایش آرزو کردم. متاسفانه در فوتبال، نتایج تصمیم گیرنده هستند. وقتی اوضاع خوب پیش نرود، آسان ترین کار اخراج سرمربی است و این اتفاق همه جا رخ می دهد. فوتبال می تواند تا این حد بی رحم باشد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند قانون جدید امارات، آینده قائدی و نوراللهی را به خطر انداخت / گزارش رسانه اماراتی حمله سارقان مسلح به گابریل ماگالاش؛ مقاومت مدافع آرسنال هفتمین توپ طلای لیونل مسی در موزه بارسلونا قرار خواهد گرفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها