Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونی فائوچی مشاور ارشد پزشکی کاخ سفید اعلام کرد اولین مورد ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا در آمریکا شناسایی شده است.

به گزارش ایرنا، آنتونی فائوچی رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و عضو کارگروه مقابله با کرونا در کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی در نشستی خبری اظهار داشت که دانشگاه کالیفرنیا در سانفراسیسکو ابتلای این فرد به سویه اومیکرون را شناسایی کرده و سازمان غذا و داروی آمریکا نیز این مورد را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، فرد مبتلا در تاریخ ۲۲ نوامبر از کشور آفریقای جنوبی به آمریکا سفر کرده و در ۲۹ نوامبر آزمایش کرونای او مثبت شده است و در قرنطینه قرار دارد، اما نتیجه آزمایش افراد نزدیک به این فرد تاکنون منفی بوده است.

پیش از این، مشاور ارشد پزشکی کاخ سفید اعلام کرده بود احتمالا سویه «اومیکرون» ویروس کرونا وارد آمریکا شده است.

وی نسبت به شیوع سویه ویروس اومیکرون در آمریکا هشدار داد و رسیدن این ویروس به آمریکا را اجتناب ناپذیر خواند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آنتونی فائوچی کروناویروس امیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کمک رسانی به غزه فشار می آورد.

به گزارش مشرق، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید احتمال ارتکاب نسل کشی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد.

«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد: هیچ مدرکی مبنی بر نسل کشی ارتش اسرائیل در غزه وجود ندارد، اما تعداد قربانیان بسیار زیاد است و مردم از گرسنگی می‌میرند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد: آمریکا همچنان به اسرائیل فشار می‌آورد تا برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین و تلاش برای دستیابی به آتش‌بس بیشتر تلاش کند.

کربی این را هم به ادعاهایش افزود که دولت بایدن نسبت به نتانیاهو در مورد ضرورت کمک رسانی به غزه بسیار سختگیر بود، در غیر این صورت آمریکا تغییر سیاست خود را بررسی خواهد کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که وزارت بهداشت نوار غزه امروز از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا