Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابرت (راب) مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دولت اتریش برای تسهیل مذاکرات وین قدردانی کرد.

به گزارش برنا، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران شامگاه سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که از دولت اتریش جهت تسهیل گفت و گوهای  برجام و از "میشائیل لینهارت" وزیر امور خارجه اتریش برای فرصت دیدار و گفت و گو در مورد مذاکرات ایران سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میشائیل لینهارت وزیر امور خارجه اتریش روز چهارشنبه و ساعتی پس از ملاقات با علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین، با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نیز دیدار کرد.

وزارت امور خارجه اتریش در توئیتی از این دیدار خبر داد و نوشت که دو طرف گفت‌وگوهای مفیدی را درباره مذاکرات وین داشتند.

این پیام می‌افزاید: اتریش از تلاش همه طرف‌ها برای بازگرداندن برجام به مسیر خود حمایت خواهد کرد.

وزیر امور خارجه اتریش صبح امروز با علی باقری کنی دیدار کرد. در این ملاقات که سفیر کشورمان و دبیرکل وزارت خارجه اتریش نیز حضور داشتند، تقویت روابط دوجانبه مورد تاکید و مذاکرات وین با هدف لغو تحریم های غیرانسانی آمریکا نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت آمریکا ایران دولت وزیر امور خارجه امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اتریش وزارت خارجه اتریش ایران دولت دولت آمریکا وزارت خارجه امور خارجه اتریش مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد

وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: اسلام‌آباد اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی‌دهد و هر آنچه که مطابق با منافع ملی باشد انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه‌های خبری پاکستان، سناتور محمد اسحاق دار طی گفت‌وگو با خبرنگاران در پارلمان در اسلام‌آباد اظهار کرد: سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است و دولت به زودی رهبران جناح اپوزیسیون را در جریان کامل جزئیات و دستاوردهای این سفر قرار خواهد داد.

وی درباره طرح خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان نیز افزود که ما نیازی به پنهان کاری نداریم و اگر سوء تفاهم‌های اخیر میان دو کشور حل نشده بود پس چرا رئیس جمهور ایران باید به پاکستان سفر کند.

وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت: اینکه در بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پایان سفر آیت‌الله رئیسی اشاره‌ای به مذاکرات خط لوله گاز نشده است، مساله‌ای نیست؛ بحث اصلی این است که ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

وی تاکید کرد: پاکستان هر آنچه که مطابق با منافع ملی خود باشد را انجام خواهد داد و ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

سناتور اسحاق درباره گزارش حقوق بشری وزارت امور خارجه آمریکا علیه پاکستان نیز گفت که ما این بیانیه را رد کرده و پاسخ مناسبی به آن داده‌ایم.‌

کد خبر 748170

دیگر خبرها

  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود