Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:32:18 GMT

کشف محموله 10 تنی شکر قاچاق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۰۰۱۱

کشف محموله 10 تنی شکر قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اکبری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان، هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های این شهر به یک دستگاه کامیون فوتون که در حال تخلیه شکر بود مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: این خودرو حامل ۱۰ تُن شکر بود که مدارک قانونی مربوطه توسط راننده ارائه نشد و خودرو و محموله توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال اعلام شده است بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستیگر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

اکبری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این خصوص، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان قاچاق کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر مرادی امروز هفتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک‌دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، خودرو واژگون  و دچار حریق شد و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم و جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین