Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،صبغت‌الله محمدی، سخنگوی رسمی جبهه خیزش مردمی، با نشر اعلامیه‌ای از جامعه جهانی مبنی بر کمک‌های بشردوستانه به مردم افغانستان ابراز سپاس نمود.

در اعلامیه این جبهه آمده است: "جبهه خیزش مردمی ، از کمک‌های بشردوستانه جامعه جهانی برای مردمی که به گروگان گرفته شده و روزها و شبهای سختی را سپری می‌کنند، قدردانی می‌کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

در ادامه آمده است: "عامل اصلی فقر، نابسامانی های اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و صحی، گروه جنایت کار طالبان است، و متاسفانه ادامه حاکمیت رژیم طالبان و رفتار خشن آنها با مردم باعث ازهم پاشی و تغییر اجباری مکان های زندگی هزاران خانواده در داخل و به سرتاسر جهان شده است."

در ضمن این جبهه از نهادهای خیریه می‌خواهد تا به کمک‌های شان به مردم افغانستان ادامه دهند.

این درحالیست که جمهوری فدراتیف روسیه 36 تن مواد خوراکی از جمله 108 تن کمک‌های تعهد شده آن کشور را از طریق میدان هوایی بین المللی کابل به افغانستان کمک نمود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان پنجشیر کمک های بشر دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «دین، سلامت و کمک‌های بشر دوستانه» از سوی بنیاد بین‌المللی پزشکان مسلمان و محب اهل بیت (ع) مرتبط با مجمع جهانی اهل بیت (ع)، با حضور میهمانان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت برگزار خواهد شد.

این همایش فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان قدس برپا خواهد شد.

کد خبر 6096955 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است