Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:22:03 GMT

تندباد ۱۰۱ کیلومتری اردبیل را درنوردید+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۰۵۳۵

تندباد ۱۰۱ کیلومتری اردبیل را درنوردید+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

فرهاد عبدالعلی‌پور، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: از ساعات اولیه روز گذشته، وزش تندباد در استان اردبیل آغاز شد که سرعت آن در شهرستان‌های هیر و کوثر با سرعت ۱۰۱ کیلومتر و در اردبیل، نمین ، نیر و گرمی ۹۴ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی افزود: در شهرستان اردبیل و نیر شکستگی درخت و سقوط مصالح ساختمانی بر روی ماشین و در مشگین‌شهر قطعی برق رخ داده است که قطعی برق در حال مرتفع شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وقوع حوادث جاده‌ای در اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: در خروجی اردبیل یک دستگاه تریلی به دلیل تندباد از جاده به سمت دره خارج شده بود که با کمک جرثقیل به جاده برگشت.

عبدالعلی‌پور ادامه داد: در خروجی دیگر اردبیل نیز یک دستگاه تریلی به دلیل شدت وزش تندباد از جاده انحراف پیدا کرده بود که باعث تصادف با چند دستگاه خودرو شده و مجروحیت‌های جزئی در پی داشته است.

وی گفت: اعلام وضعیت سطح زرد استان اردبیل از امروز تا روز جمعه ادامه خواهد داشت که از ساعات آینده وزش تندباد در استان اردبیل کاهش پیدا خواهد کرد.

 

 

بارش برف در روز ۵ شنبه

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تشریح کرد: از روز ۵ شنبه شاهد بارش برف در مناطقی از استان همچون دامنه کوه سبلان و گردنه حیران خواهیم بود و برودت هوا تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

عبدالعلی‌پور گفت: هم اکنون در برخی جاده‌ها از جمله جاده اردبیل به خلخال، بارش باران را شاهد هستیم و عموم مردم استان اردبیل در صورت مسافرت از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند‌ و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت بحران وضعیت جاده ها تندباد مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل باران استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند