Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز آفرینش های هنری سازمان بسیج مستضعفین از روند ساخت مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد بازدید و از این اقدام ارزشمند فرهنگی هنری در مرکز استان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مصطفی زیبایی نژاد مسئول مرکز آفرینش های هنری سازمان بسیج مستضعفین به همراه سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح، سرهنگ پاسدار وحید مثنوی معاون فرهنگی سپاه فتح ،سید احمد توسلی مدیر مرکز آفرینش های هنری بسیج استان و سرهنگ عباسی مسئول معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه فتح با حضور در حسینیه ثارالله یاسوج از نزدیک روند ساخت و پیشرفت فیزیکی مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازدید مسئول مرکز آفرینش های هنری سازمان بسیج مستضعفین از دیدن چنین مجموعه عظیم فرهنگی هنری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد ابراز خرسندی کرد و گفت:تصور نمی کردم که در استان کهگیلویه و بویراحمد روند ساخت مجموعه های فرهنگی اینگونه پیگیری و به سرانجام برسد .

مصطفی زیبایی نژاد حمایت و پشتیبانی فرمانده و هیئت رئیسه سپاه فتح برای احداث مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد را قابل تقدیر دانست و افزود: برای تکمیل این مجموعه عظیم فرهنگی و هنری که در جنوب کشور کم نظیر است تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر در اختیار هنرمندان قرار گیرد .

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این بازدید گفت: زیربنای مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ۶۰۰ مترمربع بوده که شامل خانه رقومی، خانه طراحی تجسمی انقلاب اسلامی، سالن آمفی تئاتر، کارگاه آموزشی، خانه سرود و موسیقی، استودیو صوت(شامل اتاق ضبط و اتاق تنظیم) و استودیو تصویر ( شامل استودیو، اتاق گریم و اتاق تدوین و آرشیو) است.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی افزود: برای ساخت این مرکز تمامی مصالح سازه ای با شرایط استاندارد و تخصصی از قبیل ایزوله ، آکوستیک، نور و... در نظر گرفته شده اند.

وی بیان کرد: با بهره برداری از مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد روند تولید آثار فاخر هنری در استان شتاب می گیرد و ظرفیت استفاده از توان هنرمندان عرصه های مختلف به سطح قابل توجهی می رسد.

مثنوی گفت: کیفیت آثاری که در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود  بسیار بالا و در سطح استانی و حتی ملی از آنها استفاده خواهد شد. 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا زیبایی بسیج معاون کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی هنری استان کهگیلویه و بویراحمد هیئت رئیسه فرهنگی و هنری انقلاب استاندارد اقدام فرهنگی بسیج مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی هنری سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاویدبخت افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی حین گشت و کنترل در شهرستان بویراحمد و مناطق گنجه ای بزرگ، پریکدان و سریز سودجویان را شناسایی کردند.

وی بیان کرد:سودجویان متخلف با کاشت نهال هایی از گونه های انگور، بادام، گردو، آلو، سیب قصد استفاده غیرقانونی از عرصه های ملی را داشتند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: در یک قطعه از این اراضی ملی تصرف شده، عرصه ای به مساحت سه هزار متر مربع فرد متخلف با حفر گودال، اقدام به انتقال و کاشت درختان گردو و سیب با قدمت ۱۰ ساله کرده بودند.

سرهنگ ابراهیم جانی نسب تاکید کرد: این اقدام به منظور قدیمی جلوه دادن درختان، فریب و انحراف ماموران انجام شده بود که با هوشیاری تیم عملیاتی یگان حفاظت منابع طبیعی، نقشه مرموزانه متخلفان بی اثر شد.

وی با اشاره به اینکه براساس تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل ها هر نوع کاشت درختان مثمر در این عرصه ها جرم است تاکید کرد: سودجویانی که اقدام به قطع درختان جنگلی کنند براساس میزان قطر درختان جریمه می شوند.

جانی نسب ضمن دعوت از شهروندان به مشارکت فعالانه در امر حفاظت از منابع طبیعی به عنوان بزرگترین سرمایه ملی از مردم خواست تا گزارش تخریب، آتش سوزی و تصرف اراضی ملی را به سامانه رایگان و ۲۴ ساعته ارتباطی ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت جنگل و مرتع گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان