Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@17:45:57 GMT

چراغ سبز آزاده صمدی به هومن سیدی!

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۱۵۶۹

چراغ سبز آزاده صمدی به هومن سیدی!

به گزارش رکنا، آزاده صمدی مدتی پیش در یک برنامه اینترنتی حضور پیدا کرد و آزاده صمدی درباره زندگی شخصی اش مصاحبه کرد که جنجالی ترین صحبت آزاده صمدی مربوط به عاشق نشدنش بود که با توجه به این که آزاده صمدی چندین سال همسر هومن سیدی بوده است با این ادعا ازدواج با او را عاشقی ندانست و هومن سیدی را به چالش کشید! آزاده صمدی سوالات زیادی را در ذهن طرفدارانش مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آزاده صمدی درباره همکار شدن با همس سابقش صحبت کرد و گفت :

ازدواج و طلاق آزاده صمدی

آزاده صمدی در سال 85 همان سالی که ضبط سریال راه بی پایان در حال انجام بود با هومن سیدی که از بازیگران مرد می باشد ازداوج کرد.

این زوج حدود 7 سال با یکدیگر زندگی نمودند و بعد از آن از یکدیگر جدا شدند.خبری که همان موقع توسط هومن سیدی تایید گردید و آزاده صمدی نیز در گفتگوهایی این مساله را تایید کرد و گفت. همچنین چندی پیش عکسی با عنوان آزاده صمدی و دخترش منتشر گردیده بود که شایعه می باشد و او هیچ فرزندی ندارد.

آزاده صمدی خودش را مثل مردم می داند

در همان مصاحبه آزاده صمدی درباره مشکلات اقتصادی که دارد صحبت کرد و گفت که خیلی از مشکلات مردم را او هم دارد. البته این صحبت آزاده صمدی مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. ادعای آزاده صمدی مبنی بر مشکلات مالی داشتن چهره های مشهور : آزاده صمدی مدتی قبل در یک مصاحبه اعلام کرده بود که بر خلاف باور مردم او هم مثل باقی جامعه مشکلات اقتصادی دارد و مشکلات مالی مردم را درک می کند. این سوال تقریبا از اکثر بازیگران پرسیده می شود و خانم صمدی تقریبا جواب مودبانه ای دادند ولی یکی از جنجالی ترین واکنش ها به این سوال مربوط به امیر جعفری بازیگر مشهور مرد بود که جنجال های زیادی به پا کرد.

آیا آزاده صمدی در این برنامه صادقانه صحبت کرده است ؟ خیلی از کاربران گفتند که امکان ندارد آزاده صمدی پاسخ صحیح را گفته باشد. طلاق آزاده صمدی از هومن سیدی پر حاشیه نبود و آنها در سکوت خبری از هم جدا شدند. او در مصاحبه ای جدید با پژمان جمشیدی از عدم وجود عشق واقعی سخن گفته بود. جمشیدی در برنامه پیشگو مدام به او اصرار می کند بچه دارد شود ولی او می گوید چنین مسئولیتی را نمی تواند قبول کند.

واکنش آزاده صمدی به عاشق شدن

عشق وجود ندارد : آزاده صمدی در جریان حضور در برنامه پژمان جمشیدی درباره عشق صحبت کرد. او می گوید که عشق واقعی وجود ندارد و تا به حال عاشق نشده است. این صحبت های او به این دلیل که او متاهل بوده و وارد یک رابطه عاشقانه با هومن سیدی شده بود حاشیه ساز شد. ما هم مثل مردم مشکل نان و اجاره داریم : آزاده صمدی ادامه داد: من به عنوان یک هنرمند همچنان غم نان دارم و در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنم. از گفتن این حرف‌ها هم هیچ ابایی ندارم . او درباره تصور مردم از سلبریتی‌ها گفت: من به‌عنوان یک سلبریتی مصائب و رنج‌های خاص خودم را دارم و باید بابت آن‌ها تلاش کنم اما ویترین فضای مجازی مردم را به اشتباه می‌اندازد و من دوست دارم واقعیت‌ها را به مردم بگویم.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: طلاق فضای مجازی مشکلات اقتصادی مشکلات مالی مصاحبه آزاده صمدی هومن سیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است

نماینده مردم اصفهان گفت: شبکه معابر شرق شهرستان اصفهان بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی طغیانی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: بخش امروزی منطقه شرق شهرستان اصفهان، حکم قلب منطقه شرق استان را دارد و در این بخش بین 70 تا 80 هزار نفر جمعیت داریم و نقطه صقل منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: با این حال شبکه معابر این بخش بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه منطقه و به طور کلی شرق استان مسیر سرویس‌دهی مناسبی ندارد و حل این مشکلات نیاز به عزم جدی دارد.

وی مسئله آب را مهم‌ترین مشکل منطقه شرق شهرستان اصفهان دانسته و گفت: در این منطقه کشاورزی از قدیم جریان داشته و صدمات زیادی از این موضوع خورده است اما متاسفانه تلاش‌های ما تاکنون به جایی نرسیده است و امیدواریم بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر دولت سیزدهم، خروجی قابل عرضه‌ای برای مردم این منطقه در حل مسئله آب داشته باشیم.

ACD فضای اقتصادی اصفهان را تغییر خواهد داد + فیلم

وی در ادامه افزود: یکسری از مشکلات خاص مناطق هستند به طور مثال در منطقه اصفهانک بنیاد مسکن در دوره‌ای واگذاری داشته اما سایر خدمات روی زمین مانده است و این دست مشکلات باید هر چه سریع‌تر حل شوند.

طغیانی در پایان گفت: امیدوارم این جلسه نقطه عطفی برای حل مشکلات منطقه شرق اصفهان و سایر مناطق استان باشد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • بیایید با هم صحبت کنیم!
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم