Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که از ابتدای نمایش مردانش در بازی خانگی برابر اتلتیک بیلبائو راضی نبوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید در یک بازی معوقه از هفته نهم لالیگا، شب گذشته (چهارشنبه) میهمانش تیم اتلتیک بیلبائو را با گلزنی کریم بنزما و با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی مسابقات را به 7 امتیاز افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: مقابل حریفی قدرتمند قرار داشتیم که بسیار منسجم بازی می‌کند و علاوه بر آن برای این بازی دو روز بیشتر از ما استراحت کرده بود. این تیم در بازی‌های خارج از خانه‌اش در این فصل نباخته بود. 20 دقیقه ابتدایی مسابقه بر ما خیلی سخت گذشت. گاهی اوقات بعضی از تیم‌‌ها هستند که وقتی اوضاع به نفع‌شان پیش نمی‌رود گاردشان را پایین می‌آورند اما رئال مادرید از آن دسته تیم‌ها نیست. کیفیت تیم ما چیز دیگری است. من پایان بازی را بیشتر از شروع آن دوست داشتم. شروع بازی مثل یک مبارزه بوکس بود که هیچ مشتی رد و بدل نمی‌شد.

لالیگا| پیروزی خانگی رئال مادرید مقابل بیلبائو در دیداری معوقه/ افزایش حاشیه امنیت کهکشانی‌ها در صدر جدول

آنچلوتی درباره وضعیت فیزیکی شاگردان گفت: در مقطع انتهایی بازی، تیم ما خسته شده بود. این چیزی است که من باید برای بازی بعدی به آن فکر کنم. با این وجود با وجود امکان 5 تعویض می‌شود تیمی با کیفیت را به میدان فرستاد و در ادامه بازیکنان تازه‌ نفس‌تر را جایگزین بازیکنان خسته کرد.

کارلتو درباره دلیل تحت فشار قرار گرفتن تیمش اظهار داشت: خب وقتی گل دوم را نزدنید همیشه باید عذاب بکشید. وقتی نتیجه یک بر صفر می‌ماند همیشه استرس دارید. حالا ما سه بازی فشرده پیش رو داریم. روند که در آن قرار داریم بسیار خوب است و من هم از همه چیز راضی‌ام. جو حاکم بر تیم هم بسیار خوب است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا رئال مادرید کارلو آنچلوتی لالیگا رئال مادرید کارلو آنچلوتی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم

برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم

دیگر خبرها

  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!