Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گلبال پسران ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی جوانان مقابل عربستان پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از بحرین، در آغاز دومین روز از چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان به میزبانی بحرین، صبح امروز تیم گلبال پسران ایران در نخستین دیدار خود به مصاف عربستان رفت و با ارائه یک عملکرد عالی، این حریف را 10 بر صفر شکست داد تا گام نخست را محکم بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن دوستی سرمربی تیم ایران پس از این بازی گفت: تیم یکدستی داریم و امروز در نخستین دیدارمان شروع خوبی هم داشتیم. فردا با دو دیدار تقریباً سخت داریم که ابتدا با عراق و سپس با تایلند خواهد بود. دوره قبل به تایلند باختیم و فینالیست نشده‌ایم، اما حالا می‌خواهیم آن شکست را جبران کنیم.

وی افزود: به بازیکنان گفته بودم که با همه توان بازی نکنند و انرژی خود را برای دیدارهای فردا ذخیره کنند. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز به پیروزی های خوب و با اختلافی دست پیدا کنیم.

دوستی درباره شرایط این تیم در  آینده عنوان کرد: سیاست فدراسیون این است که بتوانیم از این بازیکنان جوان در تیم ملی بزرگسالان با حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و مسابقات جهانی استفاده کنیم. گلبال ایران دو دوره است که در پارالمپیک حضور نداشته و تلاش مان این است که این جوانان با انگیزه را به تیم ملی برای درخشش در رویدادهای آینده اضافه کنیم.

بازی‌های پاراآسیایی جوانان 2021 بحرین| پرچمداران ایران در افتتاحیه مشخص شدند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک NPC بازی های پاراآسیایی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ابراهیم رئیسی در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

رئیس جمهور تاکید کرد: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است.

کد خبر 6091278

دیگر خبرها

  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا