Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم آیت الله علوی گرگانی با اشاره به فصل بودجه بندی مجلس بیان کرد: مردم دلواپس هستند، به شکلی بودجه بندی کنید که فشار از مردم برداشته شود.

آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار با هشت تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه داشته باشید که خداوند در قرآن ما را به این نکته فرا می خواند که باید یک روزی پاسخگوی اعمال خود باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس محلی سرنوشت ساز است و سرنوشت کل ملت ایران به دست مجلسی هاست پس ان شالله بتوانید سربلند از این مسئولیت بیرون بیایید.

این مرجع تقلید بیان کرد: مسئولیت پذیری بار سنگینی است که شما بر دوش‌ میکشید.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به بودجه بندی در روزهای آینده گفت: تقاضایی از شما دارم، این است که بودجه را به گونه ای تصویب کنید که فشاری به مردم وارد نشود و آسایش مردم را فراهم کنید.

وی گفت: مردم دلواپس مصوبات شما در مجلس هستند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آيت الله العظمي علوي گرگاني نمایندگان مجلس بودجه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) صحن مجلس با جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «منابع و مصارف حوزه انرژی» موافقت کردند.

«حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ درباره این جدول، توضیح داد: در این جدول فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: در واقع این جدول، جدول شفافیت است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

کد خبر 6092911 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور