Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان امروز در نشست فوق العاده ستاد شهرستانی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به جهش‌های ویروس کرونا به خصوص از نوع آفریقایی آن گفت: لازم است تمهیدات  از طرف دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه برای مواجهه با اتفاقات بعدی در زمینه شیوع کرونا اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه واکسیناسیون یک راه مطمئن برای کنترل شیوع ویروس کرونا است، ابراز داشت: ورود کارکنان و کارمندان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کاشان بدون ارائه کارت واکسن ممنوع است.

فرماندار کاشان گفت: هرگونه خدمات رسانی دستگاه‌ها و سازمان‌ها اجرایی و خدماتی به اربابان رجوعی که فاقد کارت واکسن هستند، ممنوع است.

ورود معلمان و کادر اجرایی مدارس در صورت عدم تزریق واکسن ممنوع است

وی با اشاره به بازگشایی مدارس تاکید کرد: معلمان و کادر اجرایی و اداری مدارس و اداره آموزش و پرورش نیز در صورت عدم تزریق و دریافت کارت واکسن از سامانه salamat.gov.ir حق حضور و ورود به اداره و مدرسه را نخواهند داشت.

مرتضایی با بیان اینکه این قوانین برای تمامی کارکنان دولتی و عمومی و خصوصی لازم الاجراست، افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان وظیفه بازرسی و تطابق رفتار و تصمیمات گرفته شده در ادارات و سازمان هی اجرایی و خدماتی با قوانین موجود را دارد و در صورت تخطی با مدیر آن مجموعه برابر با قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از ۷۶ درصد مردم کاشان واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: روند واکسیناسیون در کاشان تا رسیدن به حد مطلوب همچنان در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون ادامه دارد.
اجرای طرح واکسیناسیون سیار در کاشان
فرماندار کاشان همچنین از اجرای طرح واکسیناسیون سیار در کاشان خبر داد و اظهار داشت: لازم است شهروندان کاشانی به خصوص اقشار و گروه‌های آسیب پذیر هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق دز سوم واکسن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: لازم است اتاق اصناف صاحبان صنوفی که تاکنون اقدامی برای واکسینه شدن انجام نداده اند را از ارائه هرگونه خدمات و همچنین تمدید جواز و پروانه کسب محروم نموده و برای تسریع در انجام واکسیناسیون عمومی اقدام جدی کند که این امر برای کارخانجات و شرکت‌ها نیز باید از سوی اداره تعاون و اداره صمت پیگیری و اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا ادارات دولتی بازگشایی مدارس کارت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی