Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این مجموعه درمانی با ۵۸ تخت به همت نیکوکاران راه اندازی شده است تا مسیر درمان بیماران بویژه بیماران سرطانی را بهبود بخشد. 

استاندار کرمان در مراسم افتتاح این مجموعه درمانی ضمن تشکر از خیران برای کمک در بخش های تامین سلامت از همه خیراندیشان و نیز واحدهای صنعتی-معدنی استان برای مشارکت در این نوع فعالیت های خیریه دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زینی وند با اشاره به ظرفیت های درمانی کرمان گفت: استان کرمان در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت های خوبی داشته است به طوری که در زمان اوج شیوع کرونا، با توجه به تعداد بالای بیماران بستری کمبودی در بیمارستان های استان وجود نداشت و حتی پذیرای بیماران از استان های همجوار بوده است.

زینی‌وند، همراهی و ورود از طریق بخش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت های بزرگ را برای تکمیل برنامه‌های انجمن خیریه یاس مورد اشاره قرار داد و گفت: مراکز درمانی باید متناسب با فناوری روز و نگاه به آینده طراحی شوند.
بیش از ۵ هزار بیمار زیر پوشش انجمن خیریه یاس

مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان نیز در این آیین ارزش فعلی بخش بستری آنکولوژی و هماتولوژی انجمن یاس را ۲۰ میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: ۱۰ تخت در کلینیک و ۴۸ تخت در بخش بستری آنکولوژی و هماتولوژی آماده شده است.
محمدرضا بهرامی همچنین از تعهد قرارداد خیران سلامت برای ساخت بخش ۲ آنکولوژی انجمن یاس خبر داد و گفت: آزمایشگاه تخصصی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و رادیولوژی با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجرا هستند.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از پنج هزار بیمار زیرپوشش انجمن قرار گرفته‌اند و ماهانه ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارو و درمان این بیماران می‌شود.

در این مراسم با اهدای لوح یادبود از خیرین انجمن یاس قدردانی شد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان کرمان افتتاح طرح بیمارستان افضلی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان کرمان افتتاح طرح دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان کرمان افتتاح طرح بیمارستان افضلی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن