Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز در شورای برنامه ریزی استان در محل استانداری اصفهان گفت: صنایعی که مبتنی بر فناوری‌های جدید و به روز هستند و آب بَر نیستند باید در استان توسعه یابند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به اشتغال‌زایی ادامه داد: ورود هر یک از این صنایع به استان و یا گسترش آن سبب تحول اقتصادی، اشتغال‌زایی و تولید بیشتر می‌شود و این مهم باید بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی اضافه کرد: حامی طرح‌های پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها هستیم، اما معتقدیم که در این ارتباط باید کار درست و مطلوب انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این نشست گفت: برنامه ما جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در استان و جلوگیری از سرمایه گریزی است.

امیررضا نقش تصریح کرد: ۱۳ درصد از موضوع پژوهش در کشور در اصفهان انجام می‌گیرد که نشانگر ظرفیت بالای این خطه در تولید علم و دانش دارد بنابراین می‌توان از آن برای تولید بیشتر استفاده کرد.

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این شورا با اشاره به چالش کم آبی اظهارداشت: شناسنامه دار کردن چاه‌های مجاز، مشخص شدن میزان برداشت‌ها و توقف برداشت از چاه‌های غیر مجاز در استان باید بیش از قبل جدی گرفته شود.

همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این جلسه گفت: ایجاد پیوست مرتبط با آب برای واحد‌های صنعتی و مجموعه‌های تولیدی ضروری و لازم است.

هاشم امینی خاطرنشان کرد: این امر به بهره وری در مصرف آب می‌انجامد و از آنجا که استان با مساله خشکسالی روبه روست باید نهایت دقت را در استفاده از آب بویژه در صنایع داشته باشیم.

شورای برنامه ریزی استان امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و برخی از فرمانداران و نمایندگان مجلس در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد.


انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار اصفهان فناوری جدید مصرف آب اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی بعدازظهر شنبه ضمن بازدید از محدوده عمارت خسروآباد سنندج و حضور در جلسه هم‌اندیشی که با حضور، مشاور امور مجلس و استان‌ها، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون میراث‌فرهنگی و کارشناسان این اداره‌کل در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای ضوابط اختصاصی حریم بناهای تاریخی یکی از نکات حائز اهمیت در حفظ و نگهداری بافت‌های تاریخی است.

مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی کشور افزود: باید حریم‌ها را با لحاظ اینکه مردم کمتر دچار آسیب شوند، اصلاح کنیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شهرداری سنندج در خصوص بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج عنوان کرد: امیدواریم با اعمال اصلاحات و بازنگری، عرصه و حریم قانونی آثار حفظ شود.

در این جلسه مقرر شد مشاور واجد شرایط و صلاحیت کار در بافت‌های تاریخی تعیین و موضوع در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

عمارت قاجاری خسروآباد در سنندج که با شماره ۱۴۹۱ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بنایی واجد ارزش‌های معمارانه است که به دلیل باغ و بنا در کنار هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر 6090228

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است