Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:37:23 GMT

۶ مرکز خرید اموال مسروقه در زاهدان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۴۱۵۷

۶ مرکز خرید اموال مسروقه در زاهدان پلمب شد

گروه استان‌ها - سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از شناسایی و پلمب ۶ مرکز ضایعاتی خرید و فروش اموال مسروقه در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

ابوالفضل احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طی چند ماه گذشته با توجه به ارائه الگوی صیانت از اموال و تاسیسات عمومی مورد استفاده مردم از طرف دادستانی مرکز استان و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تخصصی با حضور روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، مدیران و مسئولان ادارات و نهادها و شرکت‌های متولی اموال و تاسیسات عمومی توسط این معاونت و همچنین الزام به تشکیل گشت‌های مشترک با محوریت مراقبت حداکثری، در سه ماه اخیر 6 واحد ضایعاتی پس از شناسایی دقیق و احراز اینکه اقدام به خرید اموال مسروقه مرتبط با شرکت‌ها و تاسیسات عمومی مورد استفاده مردم می‌کردند با دستور قضایی پلمپ و پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی به دادسرا معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای امسال نظارت پایدار و مستمر با مشارکت تمام نهادها و شرکت‌ها و اداراتی که به طور عمومی به مردم خدمت رسانی می‌کنند در دستور کار جدی دادستانی مرکز استان قرار گرفته و ضمن برگزاری جلساتی با محوریت نظارت و پیگیری حقوق عامه، به نحو صریح مطالبات به حق مردم از سوی مدعی‌العموم به اطلاع آنها رسیده و به صورت منظم هر ماه گزارش صیانت از اموال و تاسیسات از مدیران و مسئولان مربوطه گرفته می شود.

 سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این کار کماکان ادامه دارد تا روند آماری سرقت و تخریب‌ها کاملاً روشن شده و اقدامات پیشگیرانه و صیانتی صورت بگیرد.

انهدام باند سرقت مسلحانه از دامداری‌های استان تهران12 باند سرقت در استان البرز متلاشی شددستگیری‌ 484 نفر از مخلان امنیت در شهرستان ری؛ 11 باند سرقت و قاچاق مواد مخدر متلاشی شد‌

 

نماینده دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در صیانت از حقوق عامه تاکید کرد: وظیفه قانونی و شرعی دادستانی مرکز استان اقتضای آن را دارد که علاوه بر تعلیم آموزش‌های لازم به ضابطان عام و خاص دادگستری، به مدیران و مسئولان مربوطه نیز تذکراتی جدی بدهد که اموال و تاسیسات عمومی در اختیار آنها، امانت عمومی و شرعی بوده و در صورت احراز خیانت، یکایک آنها طبق دستورالعمل ترک فعل مدیران اقدام قانونی و قضایی متناسب صورت گرفته و به اطلاع عموم نیز رسانده می شود.

وی ادامه داد: تمام ضایعاتی‌ها و خریداران اشیای دور ریز و به اصطلاح "لاک" هوشیار باشند که به هیچ وجه این قبیل وسایل را که احتمال سرقتی بودن دارد خریداری نکنند.

انتهای پیام/392/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان تاسیسات عمومی اموال و تاسیسات حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟