Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت ناس، یک منبع مطلع گفت، عمار حکیم، رئیس ائتلاف گروه‌ها، نوری‌ مالکی‌، رئیس ائتلاف دولت قانون و مقتدی صدر رهبر جریان صدر برای حضور در نشست هیئت هماهنگی گروه‌های شیعه (بیت شیعی) به منزل هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح رفتند.

نشست هیئت هماهنگی گروه‌های شیعی با حضور «سید مقتدی صدر»، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که در منزل «هادی العامری»، رئیس ائتلاف الفتح در حال برگزاری است، علاوه بر مالکی، حکیم، «حیدر العبادی» رئیس ائتلاف النصر، «قیس الخزعلی»دبیرکل عصائب اهل حق، «همام حمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی، «ابو آلاء الولائی»، دبیرکل گردان‌های سید الشهداء و  «فالح الفیاض» رئیس ائتلاف العقد الوطنی حضور دارند.

این نشست برای بررسی گزینه‌های پساانتخاباتی، راهکارهای حل اختلافات در بیت شیعی پیش از تشکیل دولت آتی رایزنی خواهد شد.

منبع: الف

کلیدواژه: رئیس ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی