Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:09:56 GMT

اتحاد لیورپول و اورتون به یاد دختربچه فقید (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۴۳۳۲

دقیقه 12 دربی مرسی ساید هواداران حاضر در ورزشگاه گودیسون پارک، به یاد دختربچه 12 ساله لیورپولی که هفته گذشته با ضربات چاقو به قتل رسید، یکپارچه دست زدند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته لیورپول توانست دربی مرسی ساید را با نتیجه 1-4 از اورتون ببرد و همچنان فاصله با چلسی صدرنشین را روی 2 امتیاز حفظ کند. دیداری که در ورزشگاه اختصاصی اورتون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در گودیسون پارک به علت درگذشت آوا وایت دختربچه 12 ساله که هفته پیش جان خود را در مرکز شهر به طرز غم‌انگیزی از دست داد، طرفداران هر دوتیم برای زنده نگه داشتن یاد او در دقیقه 12 دست زدند. ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول هم پیراهنی به تن کرده بود که روی آن این نوشته به چشم می خورد:« آوا روحت قرین آرامش.»

 

 

 

 

آوا وایت هفته قبل پس از اصابت چندین ضربه چاقو در مرکز شهر لیورپول دچار جراحت‌هایی عمیق شد و در نهایت درگذشت. یک پسر ۱14 ساله که نامش فاش نشده برای این قتل بازداشت شده است. این نوجوان با در دست داشتن چاقو چنین قتلی را مرتکب شده است.

 

 

 

 

این پسر نوجوان تنها برای تأیید نام، تاریخ تولد و آدرسش در دادگاه حاضر شده و فعلاً اتهامی به او وارد نشده، اما شانزدهم مِی سال آینده برای این قتل باید در دادگاه حاضر شود. جلسه دادگاهی و آمادگی هم هجدهم فوریه 2022 برگزار خواهد شد. درخواستی برای وثیقه مطرح نشده، اما این پسر در منطقه‌ای امن بازداشت است. علاوه بر این پسر که بازداشت است، سه پسر دیگر که 13، 14 و 15 ساله هستند دستگیر شدند، ولی با قرار وثیقه آزادشان کردند.

 

 

 

 

پنج‌شنبه شب گذشته در حالی که خانواده‌ها برای روشن شدن چراغ‌های کریسمس جمع شده بودند، به مرکز شهر هجوم آوردند. امدادگران اورژانس در حالی رسیدند که یکی از مردم ناامیدانه تلاش می‌کرد تا زندگی آوا را نجات دهد. به سرعت آوا به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه نتوانستند این دختربچه را احیا کنند و اندکی بعد جان‌باخت تا لیورپول در شوک فرو برود.

اورتون لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است

 آیت‌الله مصطفی محامی ر همایش زائران حج تمتع سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع امنیت استان بر لزوم استفاده از فرصت حج تاکید کرد و افزود: فرصت حج در طول عمر انسان کمتر پیش می‌آید و تازه در همان دوران حج نیز حاجیان کم‌تر حال دعا دارند در صورتی که از این فرصت باید نهایت استفاده صورت گیرد و دعای مستجاب داشته باشند که البته استجابت دعا برای انسان دارای شرایطی و ممکن است استجاب نشود، اما وعده الهی این است که اگر انسان برای برادران و خواهران مومن خود دعا کند خداوند نیز ملائکه‌ای را مأمور می‌کند تا از ناحیه همان مؤمن همان دعا را برای شخص دعا کننده داشته باشد و قطعا دعای فرشته الهی مستجاب است بنابراین اگر انسان برای دیگران دعا کند نه تنها متضرر نخواهد بود بلکه سودمند هم هست.
️امام جمعه زاهدان بیان کرد: باید به اهمیت، جایگاه و اهداف حج توجه داشته باشید و در همان مسیر گام بردارید چرا که حج دارای ابعاد مختلفی است از جمله اینکه در جنبه ظاهری و وجهه عمومی، حج تجلی وحدت و نشانه اقتدار امت اسلامی است.
️وی ادامه داد: اینکه از کشور‌های مختلف، مذاهب و اقوام مختلف در یک زمان و مکان مشخص حضور پیدا کرده و بر محور خانه خدا طواف می‌کنند و براساس دستورالعمل تعیین شده از ناحیه شریعت به عبادت خداوند می‌پردازند نشانه از یگانگی، یکدستی، وحدت و اتحاد امت اسلامی است که باید در جهت تقویت این اتحاد و انسجام تلاش کنیم و آن را به رخ دشمنان اسلام بکشانیم.
آیت‌الله محامی️ تصریح کرد: حج از نشانه‌های اقتدار امت اسلامی است و این جمعیت انبوه تنها بخشی از مسلمانان سراسر عالم هستند که در این رزمایش بزرگ حاضر شده‌اند و باید این اقتدار نیز به رخ دشمنان اسلامی کشیده شود آن هم در روزگاری که مردم مظلوم غزه با عملیات طوفان‌الاقصی و پس از آن با مقاومت دلیرانه خود این اقتدار را به رخ نظام‌های پوشالی و استکباری کشانده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد