Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:24:57 GMT

آغاز جنگ تمام عیار گلرها برای دربی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۴۴۵۶

آغاز جنگ تمام عیار گلرها برای دربی

سه دروازه بان استقلال آماده حضور در شهرآورد تهران هستند و کادرفنی باید نظرش را در این خصوص اعلام کند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال برای دربی پایتخت ادامه دارد و آبی پوشان زیر نظر اعضای کادرفنی مشغول آماده سازی خود برای مسابقه حساس شنبه با پرسپولیس هستند. دیداری که 3 امتیاز آن می تواند شرایط را کاملا به سود تیم مجیدی تغییر دهد و به همین دلیل سرمربی استقلال به همراه دستیارانش به دنبال انتخاب بهترین ترکیب ممکن برای این دیدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا رضایی در 3 دیدار گذشته استقلال انتخاب شماره یک فرهاد مجیدی و اتفاقا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. دروازه بانی که از پیکان به این تیم پیوست و برخلاف تصورات توانست جای مظاهری و حسینی را در ترکیب اصلی بگیرد.

 

 

این سنگربان جوان به خوبی مهیای این مسابقه است اما هنوز مشخص نیست فرهاد مجیدی برای این دیدار قصد دارد از او استفاده کند یا تجربه حسینی و مظاهری سبب شود که سرمربی استقلال تصمیمی متفاوت تر با دیدارهای گذشته تیمش بگیرد.

 

در سوی مقابل نیز حسین حسینی که در دیدارهای ابتدایی فصل دو کلین شیت را به ثبت رساند، در تمرینات آماده نشان داده و حتی اخباری مبنی بر اینکه قرار است او از ابتدا به میدان برود، به گوش می رسید. این سنگربان در دو دربی گذشته برابر پرسپولیس در جام حذفی به میدان رفت و در هر دو نیز با واکنش های خوب خود در ضربات پنالتی، زمینه ساز پیروزی تیمش بود.

 

 

علاوه بر این دو، رشید مظاهری نیز با پشت سر گذاشتن چند جلسه فیزیوتراپی، توانسته است به تمرینات بازگردد و مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. حالا باید تا روز شنبه منتظر ماند و دید بالاخره کادرفنی در رابطه با انتخاب گلر خود در دربی به چه جمع بندی می رسد. این یکی از دردسرهای شیرین فرهاد مجیدی است که 3 گلر آماده در اختیار دارد و باید تنها یکی را از میان آنها انتخاب کند.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم