Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سعیده نظری رئیس گروه همکاری‌های تخصصی بین‌المللی معاونت گردشگری که همراه علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور جهت حضور در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری به کشور اسپانیا سفر کرده است؛ در نشست مربوط به کمیته‌های تخصصی این رویداد در حاشیه بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی UNWTO شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نشست کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته آموزش آنلاین، کمیته تدوین کد بین‌المللی حمایت از گردشگران ICPT و کمیته مجموعه اعضای وابسته حضور یافت و نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران و تلاش کشورمان در این مباحث بالاخص به روزرسانی و بازنگری عناوین و سرفصل‌های آموزشی گردشگری را ارائه کرد.

همچنین اشاره به تلاش ایران برای بازیابی گردشگری در زمان پساکرونا یکی از اهم بخش‌های گزارش نظری بود و موضوعات دیگر نیز از جمله به روزرسانی دانش گردشگری بخش خصوصی حوزه گردشگری بالاخص اعضای وابسته ایرانی سازمان جهانی گردشگری نیز مطرح شد.

همچنین سعیده نظری، رئیس گروه همکاری‌های تخصصی بین‌المللی معاونت گردشگری در صد و چهارمین نشست شورای اجرایی این سازمان حضور داشت که در این نشست گزارش دبیرخانه UNWTO در بخش‌های منابع انسانی، مالی، آموزش، کد اخلاق و غیره مورد بررسی قرار گرفت .

کد خبر 5366155

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری دوران پساکرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا قاسم سلیمانی قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران یوسف نوری مواد مخدر بنیاد شهید و امور ایثارگران مهدی چمران وضعیت معابر شرکت مترو تهران ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا