Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان مازندران از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در ۲۱ هزار متر از اراضی کشاورزی حوزه شهری سرخرود شهرستان محمود آباد‌ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح که در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی بخش سرخرود شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان جهاد کشاورزی و سازمان های مرتبط نسبت به تخریب 18 فقره ساخت و سازهای غیرمجاز در کنارگذر کمربندی شمالی و اراضی زراعی اقدام شد.

30 هکتار از اراضی ملی در شهرستان "قلعه گنج" رفع تصرف شد500 میلیارد تومان از اراضی دولتی در کاشان رفع تصرف شدرفع تصرف 400 هکتار از اراضی ملی ‌در یزد/ 10 هزار میلیارد ریال به بیت‌المال بازگشت3090 هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی استان آذربایجان‌غربی رفع تصرف شد3265 مترمربع اراضی دولتی در قمصر کاشان رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آزاد سازی 21 هزار متر از اراضی کشاورزی و زراعی در این عملیات، اظهار کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر 1500 میلیارد ریال برآورد شده است .

سردار میرزایی در پایان با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساخت و سازهای غیرمجاز اراضی کشاورزی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته 39 فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری های غیرمجاز 228 هزار و 970 متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

 

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد. 

 

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند. 

   

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد