Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد افکارده رئیس مرکز بهداشت باغملک گفت: جلسه کمیته هماهنگی درون بخشیِ روز جهانی ایدز با شعار «اجازه نمی‌دهیم کرونا برنامه مراقبت اچ آی وی را تحت تاثیر قرار دهد»  با حضور مسئولان و کارشناسان واحد‌های مرکز بهداشت برگزار شد.

او  به اهمیت تشخیص، مراقبت و درمان ایدز در شرایط بیماری کرونا و تشدید فعالیت‌های آموزشی و بیماریابی در هفته جهانی ایدز  اشاره کرد و افزود: آموزش و اطلاع رسانی در خصوص بیماری ایدز به صورت مجازی و همچنین در سطح مراکز بهداشتی، خانه‌های بهداشت، مدارس، کارگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، صنوف و  فراخوان و اطلاع رسانی افراد دارای  رفتار‌های پرخطر به انجام آزمایش ایدز،  برپایی چادر اطلاع رسانی با همکاری هلال احمر در میدان اصلی شهر اقدام به انجام تست تشخیص بیماری ایدز و آموزش به عموم از اقدامات انجام شده در روز جهانی ایدز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افکارده اطلاع رسانی وسیع در خصوص اجرای کارزار «من نیز آزمایش اچ آی وی را انجام میدهم» تا ۲۰ آذرماه به منظور افزایش انجام تست تشخیص بیماری ایدز، تهیه و نصب بنر اطلاع رسانی با عنوان شعار روز جهانی ایدز در نقاط کلیدی و حساس شهرستان، تشدید نظارت‌ها بر آرایشگاه‌ها، مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی به منظور انجام فعالیت در شرایط بهداشتی در جهت پیشگیری از ایدز و  تشدید نظارت بر دفع زباله‌های عفونی، سرنگ‌های آلوده و مصرف شده در بیمارستان و مطب‌ها را از دیگر اقدامات انجام شدهبه مناسبت روزجهانی ایدز برشمرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز جهانی ایدز بهداشت و درمان روز جهانی ایدز اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی