Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:44:17 GMT

تردد در محور اسالم به خلخال با زنجیر چرخ میسر است

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۵۲۴۰

تردد در محور اسالم به خلخال با زنجیر چرخ میسر است

غلامحسین بختشاهی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر امروز نیروهای راهداری زمستانی مستقر در راهدارخانه لرزره اسالم تالش، محور اسالم به خلخال را برفروبی و نمک پاشی کردند اما با توجه به بارش برف و برودت هوا، تردد وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با اشاره به وجود توده هوای بارشی و ضرورت تامین ایمنی راه ها، از آمادگی تیم ها و ماشین آلات راهداری تالش برای خدمات رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است و در فصول سرد سال به علت ارتفاع زیاد، برفگیر و لغزنده می شود.

اداره کل هواشناسی استان گیلان، میزان بارش در شبانه روز گذشته در شهرستان تالش را ۴.۲ میلیمتر اعلام و برای فردا آسمانی ابری با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی کرده است.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها راهداری زمستانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجیر چرخ خلخال استان اردبیل بارش برف اسالم برف و یخ تالش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجیر چرخ راهداری زمستانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجیر چرخ خلخال استان اردبیل بارش برف اسالم برف و یخ تالش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم

فرماندار کرمان گفت: باتداوم بارش ها، ترمیم دریواسیون ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی بابایی امروز - پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۳ کیلومتر از راه‌های روستایی (خاکی) که طی بارندگی اواخر هفته گذشته دچار خسارت، آب بردگی، یا بر اثر طغیان سیلاب و رودخانه تخریب شده بود، با تلاش عوامل راهداری شهرستان کرمان بازگشایی و تیغ زنی و ترمیم شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ دستگاه پل که در معرض سیل بودند، مجدداً بازدید و تنقیه و لایروبی شدند، افزود: در حال حاضر با تداوم بارش‌ها طی روزهای آینده ترمیم دریواسیون‌ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان در حال انجام است.

کد خبر 750133

دیگر خبرها

  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان