Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز پنجشنبه در نشست سردار سلیمانی با فرماندهان بسیج خوزستان و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خطه خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان این شبکه تربیتی صالحان را در کشور عرضه کرده است؛ بنابراین با اعتلای شبکه تربیتی صالحان و بر بستر این شبکه نظام نوینی به نام نظام تربیتی بسیج که تربیت در میدان، فرمانده، مدیر، سرگروه نقش آفرین و مربی را عملیاتی و پیاده سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستون این نظام تربیتی مذکور شبکه تربیتی صالحان است که برای وسعت این خیمه باید فرماندهان بسیجی و سرگروه‌های نقش آفرین بتوانند در میدان مشی تربیتی داشته باشند.

سردار سلیمانی ادامه داد: این خط مشی تربیتی کار ساده‌ای نیست و پیاده‌سازی آن نیازمند برنامه‌ریزی مدون است؛ بسیج از علما جدایی ناپذیر است و با حوزه‌های علمیه ارتباط خوبی دارد و باید از این ظرفیت برای تقویت نظام تربیتی خود بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: بسیج به کادرهای انقلابی در دانشگاه، آموزش و پرورش و جامعه دسترسی دارد و باید برای تقویت نظام تربیتی خود از این ظرفیت نیز بهره‌مند شود؛ توانمندسازی هم باید با توجه به استعداد کادرهای مختلف انجام شود.

سردار سلیمانی با تأکید بر لزوم استعدادیابی از کادرهای بسیجی و ارزیابی آنها با برگزاری دوره‌های مختلف عنوان کرد: تعلیم و تربیت مهم‌ترین بخش سند راهبردی نیروهای بسیجی است؛ ما از نونهالان تا بزرگسالان هدف گذاری را برای اقشار مختلف داریم.

وی با اشاره به اینکه در پیاده سازی آموزش‌های تربیتی باید از روش‌های نوین و بومی استفاده کنیم، یادآور شد: از ظرفیت‌های فضای مجازی هم نباید غافل شد و در عین حال نسبت به آموزش استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی ارائه شود؛ رفع شبهات و ابهاماتی که در فضای مجازی ارائه می‌شود نیز باید از سوی جوانان مؤمن، انقلابی و جهادی انجام بگیرد.

سردار سلیمانی با اشاره به بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای تقویت نظام تربیتی بسیج ادامه داد: به دنبال این هستیم تا طرح شهید بهنام محمدی را در قالب همین نظام تربیتی ارائه داد و جای خودش را پیدا کند؛ مساجد، آموزشگاه‌ها و خانواده‌ها نیز باید با هم ارتباط مستمر و مفیدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی لازم و به اندازه از نظام تربیتی انجام می‌شود، گفت: با توجه به اینکه خوزستان قبلاً هم الگوی نمونه نظام تربیتی را در کشور ارائه کرده حالا هم توانایی عرضه الگوی جدید و اعتلا یافته را برای توسعه نظام تربیتی بسیج دارد؛ خوزستان توانایی دارد تا یک بار دیگر این الگوسازی را برای کشور تدوین کند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری تربیت کادرهای انقلابی توسط تشکیلات مردم پایه بسیج باید انجام شود، بیان کرد: باید تمام ظرفیت‌ها را به میدان آورد تا در این زمینه موفقیت‌های لازم را به دست آوریم.

کد خبر 5366215

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین بسیج سازندگی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران ایلام معلولان گناوه تبریز سردار سلیمانی نظام تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وادیم اسکپتسکی معاون رئیس کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین از سقوط قریب الوقوع شهر راهبردی این کشور به دست روسها خبر داد.

وی افزود: سقوط شهر راهبردی جاسوف یار به دست نیروهای ارتش روسیه حتمی است.

این مقام اوکراینی با اشاره به تنگایی که نیروهای این کشور در ارتفاعات شهر چاسوف یار با آن دست و پنجه نرم می کنند از سقوط این شهر مشابه شهر آودیواکا در آینده نزدیک خبر داد.

وی به اهمیت راهبردی این شهر برای نیروهای اوکراینی اشاره کرد و گفت: تسلط روسها بر این شهر راه برای تسلط آنها بر شهرهای بزرگ در دونتسک هموار خواهد کرد.

این درحالی است که پیش از این الکساندر سیرسکی فرمانده ارتش اوکراین از اوضاع سخت نیروهای این کشور در خطوط نبرد خبر داده بود.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود که نیروهای روسی در حال حاضر ابتکار عمل را در جبهه ها در دست دارند.

طی روزهای گذشته روسها بر بردیچی، بوگدانوفکا، نوومیخلوفکا، سیمینوفکا و پرفومایسکو مسلط شده اند.

کد خبر 6095506

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • تشریح ۵ گام ارتقای تعلیم و تربیت اجتماعی
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه