Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد ظهر امروز پنجشنبه در رزمایش اقتدار بسیج و گروه‌های جهادی در جمع خبرنگاران گفت: هنگام معرفی اجزای اقتدار سه جز آن مهم تلقی می‌شود؛ اول قدرت خدادادی (نفت، گاز، بارندگی، منبع آبی خوب، معادن ارزشمند)، دوم قدرت اکتسابی (علوم و دانش جدید، نانو، فناوری‌های نوین) و سوم نیز قدرت گفتمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حضرت امام با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به کشور ارزانی داشتند که این قدرت گفتمانی بسیار مهم است، افزود: همین روحیه خدمت بی منت، بی ادعا و روحیه بسیجی گفتمان اصلی است که اقتدار را برای کشور آورده و بسیاری کشورها از آن بی بهره هستند.

معاون عمرانی وزیر کشور عنوان کرد: این قدرت را در سیل، زلزله، پروژه‌های عمرانی، کارهای زیرساختی، بحران‌ها، کرونا و واکسیناسیون می‌بینیم و آن را لمس می‌کنیم.

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها با همین قدرت گفتمانی، روحیه بسیجی و جهادی نه فقط پروژه‌های عمرانی کشور کُند نشده بلکه سرعت هم گرفته است؛ برای همین دهه مبارک فجر سال گذشته ۳۰ هزار پروژه و هفته دولت امسال ۱۸ هزار پروژه افتتاح شدند.

معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد :۴۰ هزار پروژه کم هزینه و زودبازده را بسیج سازندگی افتتاح کرد؛ ۱۶۰ هزار منزل که در سیل سال ۹۸ تخریب شده بود با همین قدرت ارزشمند نوسازی و بازسازی شد.

وی خبر داد: نزدیک به ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که عدد کمی نیست و بیش از ۸۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند؛ اگر این همراهی، همدلی و حضور بسیج سازندگی و دیگر اقشار آن نباشد، یقیناً بسیاری از این پروژه‌ها به سرانجام نمی‌رسد.

معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد: یک هزار و ۴۰۰ شهر، ۶۰ هزار روستا و ۳۸ هزار دهیاری در کشور داریم که همه مردم تشنه خدمت رسانی بسیج سازندگی هستند.

وی گفت: این رزمایش مقتدرانه جهادگران بسیار مبارک است؛ دولت جدید نیز با شعار «ایران قوی» آغاز به کار کرده و قطعاً برای تحقق این شعار نیازمند حضور پررنگ بسیج هستیم.

کد خبر 5366108

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی جمالی نژاد وزارت کشور پروژه های نیمه تمام تخصیص اعتبارات ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان زلزله آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام معلولان شیوع کرونا گناوه هزار پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند