Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، سیدمهدی ساداتی، فرماندار شمیرانات در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: در شهرستان شمیرانات وجود آرامگاه شریف و نورانی امام‌زاده صالح(ع) به عنوان قطب فرهنگی ایران اسلامی که بسیاری از گردشگران خارجی هم توفیق تشرف را دارند و وجود گلزار شهدای امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر که به عنوان دومین گلزار شهدای رسمی کشور مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وجود ۳۵۰۰ شهید سرافراز شهرستان شمیرانات به عنوان نماد مقاومت، ایستادگی و شایستگی موجب خواهد شد در مقابل عزت، ایثار و شرافتی که این شهدای بزرگوار برای ما ایجاد کردند بدانیم که به بلندای تاریخ بشریت مدیون و وامدار این عزیزان هستیم.

فرماندار شمیرانات در ادامه به وضعیت تزریق واکسن اشاره و بیان کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم ۹۷ درصد مردم شهرستان شمیرانات و دو بخش لواسانات و رودبارقصران واکسن تزریق کرده‌اند.

ساداتی بیان کرد: انتظار داریم شوراهای اسلامی که هنوز شهرداران خودشان را معرفی نکردند لذا شوراها نسبت به معرفی اقدام کنند تا کارها زمین نماند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شمیرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: استانداری و فرمانداری هیچگونه دخالتی در انتخاب شهردار نداشته و ندارد و ضروری است اعضای شورای شهر، شهردار منتخب را برای سیر مراحل قانونی به استانداری معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جلسه ای که در فرمانداری کنگاور برای بررسی وضعیت تعیین شهردار و سرپرست شهرداری کنگاور برگزار شد، اظهار کرد: بدیهی است که استانداری و فرمانداری هیچگونه دخالتی در انتخاب شهردار نداشته و ندارد و ضروری است اعضا شورای شهر، شهردار منتخب را جهت سیر مراحل قانونی در زمان مذکور به استانداری معرفی کنند و این کار بر طبق موعد مقرر صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در جریان تشکیل جلسه توسط فرمانداری کنگاور با حضور طهماسب نجفی معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و مسوولان استانی، مقرر شد اعضا شورای شهر کنگاور تا روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

قابل ذکر است، در راستای بررسی و اتخاذ تدابیر لازم پیرامون مشکلات شهرداری کنگاور در خصوص انتخاب شهردار جلسه ای، روز دوشنبه به دعوت فرماندار کنگاور و با حضور معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیر کل حراست استانداری، سرپرست اداره‌کل بازرسی و امور حقوقی استانداری و اعضا شورای شهر کنگاور جلسه ای در فرمانداری کنگاور برگزار و پس از بحث و بررسی موضوع، مقرر شد اعضا شورای شهر کنگاور تا روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

کد خبر 749523

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند