Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم بزرگداشت آیت‌الله محمد یزدی رئیس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امشب با حضور شخصیت‌های حوزوی و جمعی از مسؤولان در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر شورای عالی حوزه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله سیدمحمدجواد علوی بروجردی استاد سطوح عالی حوزه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی مدیر مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از دیگر شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.

آیت‌الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم پیرامون شخصیت آیت‌الله یزدی به سخنرانی و همچنین عباس حیدرزاده در وصف ائمه اطهار(ع) به روضه‌خوانی پرداخت.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی آیت الله یزدی قم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

آنگونه که جماران روایت کرده، مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره ای بیماری در گذشت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900046

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود