Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از استاد "عزت‌الله انتصامی"(معلم پیشکسوت در قروه) و "ثریا مطهرنیا"( معلم خیر و کاندیدای برترین معلم جهان از سوی یونیسف) در قروه اظهار داشت: نسل‌های مختلف مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی معلمان هستند و باید همیشه قدردان تلاش آنان بود.

وی معلمان را پرورش دهنده نسل آینده کشور توصیف و اضافه کرد: هر کسی در مسیر کسب علم و دانش و نیز پیشرفت زندگی خود مدیون زحمات بی دریغ معلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان بر لزوم تکریم معلمان و فرهنگیان به ویژه در دوران بازنشستگی تاکید کرد و ادامه داد: اگر معلمین نبودند قطعا انسان به مقام تعالی و پیشرفت در جنبه‌های مختلف نمی‌رسید.

زارعی کوشا یادآور شد: معلمان و فرهنگیان بازنشسته دارای تجربیات ارزنده بوده و ما باید سعی کنیم از این تجارب ارزشمند به درستی و بهترین شیوه بهره‌مند شویم.

در این آیین از زحمات معلم پیشکسوت و بازنشسته قروه ای " عزت‌الله انتصامی" و نامزد بهترین معلم جهان " ثریا مطهرنیا" با اهدای لوح تقدیر شد.

 جایزه جهانی بهترین معلم، یک جایزه نفیس است که توسط بنیاد "وارکی" وابسته به یونسکو به معلمی اهدا می‌شود که سهم قابل توجهی را در این حرفه داشته‌ است. "ثریا مطهرنیا" آموزگار کردستانی اهل بیجار هم در جمع ۱۰ معلم برتر جهان، نامزد این رقابت شده است.

شهرستان قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها اسماعیل زارعی کوشا کردستان سنندج یونیسف قروه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسماعیل زارعی کوشا کردستان سنندج اسماعیل زارعی کوشا کردستان سنندج یونیسف قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: معلم باید دارای روحیه خودسازی و تهذیب نفسانی باشد تا آموزش و صحبت‌هایش تأثیرگذاری لازم داشته باشد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تبریک 12 اردیبهشت ماه؛ روز معلم به همه معلمان؛ در توصیف جایگاه دست‌اندرکاران عرصه علم و تربیت به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر(ص) فرموده إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما؛ من مبعوث شدم تا اینکه معلّم باشم. معلمی شغل انبیاست، کسی که برای امر تعلیم و تربیت زحمت می‌کشد تا دیگری را از جهل نجات دهد، شأنی والا پیدا می‌کند.

وی گفت: معلم باید دارای خودسازی و تهذیب نفسانی باشد تا آموزش و صحبت‌هایش تأثیرگذاری لازم داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: معلم باید به تمام معنا بر درس و علم مسلط و قبل از آموزش، مطالعه داشته باشند تا بتوانند به خوبی تدریس کنند.

وی افزود: معلم باید دلسوزانه و همچون شمعی که برای یک کاشانه تاریک می‌سوزد و محل را روشن می‌کند، برای شاگردانش این کار را انجام دهد همانگونه که پیامبر عظیم‌الشأن(ص) رنج‌ها و زحمات زیادی برای هدایت و نجات انسان‌ها از جهالت و ظلمت زمان جاهلیت انجام داد.

پورذهبی ضمن قدردانی از زحمات معلمان و جامعه فرهنگی کردستان بیان کرد: امیدوارم که زحمتکشان این عرصه در پیشبرد اهداف و زندگیشان همواره موفق و سربلند باشند.

در ادامه توصیف نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از جایگاه معلمان را به صورت ویدئویی ببینید:

.

12 تا 19 اردیبهشت ماه به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • برجسته ترین بنیان در ساخت یک جامعه موفق تربیت نسل آینده است
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود